Dorind să îşi consolideze poziţia pe piaţa internaţională, Blue Air, prima companie aeriană de smart flying, a trecut la o formă duală de management începând cu data de 15 martie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Sherif Ussama, cu o experienţă de peste 15 ani în aviaţia internaţională, a fost numit noul director general al companiei Blue Air. Dl. Ussama îl înlocuieşte pe Adrian Ionaşcu, care rămâne în echipa managerială în calitate de director general adjunct. Ionaşcu va acoperi aspectele tehnice şi operaţionale în noua structură.
În ceea ce priveşte direcţiile strategice pentru 2010, dl. Ussama menţionează expansiunea internaţională şi consolidarea parteneriatelor:
"Modelul de business propus de Blue Air reprezintă viitorul aviaţiei europene, deoarece combină într-o manieră eficientă aspectele clasice cu cele specifice companiilor low-cost. Pentru 2010, vom urmări direcţiile strategice anunţate la începutul acestui an. Blue Air a început deja să dezvolte parteneriate puternice cu jucători importanţi din sectorul aviaţiei internaţionale. Vom consolida în continuare acest tip de parteneriate şi în 2010, pentru a mări numărul destinaţiilor internaţionale. De asemenea, intenţionăm să ne diversificăm canalele de distribuţie pentru a avea o expunere mai mare în Europa de Vest. În ceea ce priveşte piaţa internă, vom pune în continuare accent pe zborurile domestice şi ne vom dezvolta bazele interne, Bucureşti, Sibiu şi Bacău."