Marjele de profit înregistrate de BMW AG în China se reduc, parţial în urma creşterii concurenţei pe piaţă, dar grupul german se aşteaptă să înregistreze o creştere peste media pieţei automobilelor de lux, a afirmat ieri Karsten Engel, şeful subsidiarei din China a BMW, la Salonul Auto din Guangzhou, transmite Reuters, conform Agerpres.
BMW, cel mai mare producător mondial de automobile de lux, estimează că vânzările în China pe acest segment vor înregistra o creştere de aproximativ 10% în următorii ani.
BMW concurează cu rivalele germane "Daimler" AG şi "Volkswagen" AG în China, cea mai mare piaţă auto din lume, cu 18 milioane de automobile vândute anul trecut, care ar urma să depăşească până în 2020 SUA pe segmentul automobilelor de lux.
În primul semestru din acest an, "Daimler" a vândut 138.000 de sedanuri Mercedes în China, în timp ce "Audi" şi BMW au livrat 269.000 şi, respectiv, 225.000 de unităţi.
În trimestrul doi din 2014, marja de profit operaţional a diviziei producătoare de autoturisme a BMW a fost de 11,7%, mai ridicată decât 9,9% respectiv 7,9%, înregistrată de rivalele "Mercedes" şi "Audi". Obiectivul BMW este obţinerea unei marje de 8-10%.