Anul 2020 a adus magazinului online axat pe comercializarea de produse home & deco, creşterea prognozată. Iniţial, în primul trimestru, a existat o încetinire a vânzărilor, datorată debutului pandemiei, însă, în lunile următoare, situaţia s-a redresat, existând perioade când creşterea a depăşit planul iniţial, atât pe piaţa din România, cât şi pe celelalte pieţe unde Bonami este prezent, şi anume Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria, conform unui comunicat trimis redacţiei.
În ceea ce priveşte prognoza pentru 2021, este aşteptată o creştere de 35%. "Ne aşteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România'', a declarat Pavel Vopaøil, CEO Bonami.
În ciuda pandemiei, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca reţeaua să se extindă rapid anul acesta şi în afara graniţelor Cehiei, în principalele oraşe din ţările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, şi Bucureşti.
Pavel Vopaøil: "Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei reţele ample de magazine, ce servesc şi ca showroom şi ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia şi Ungaria, urmând apoi România şi Polonia. Este un mod mult mai plăcut şi comod pentru clienţii noştri de a-şi ridica produsele de dimensiuni mici şi mijlocii. Aceste locaţii reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecţii, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, şi, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanţie''.
Planul este susţinut atât de numărul de vizite şi de comenzi înregistrate în magazine, ce au urmat trendul ascendent anticipat, cât şi de reacţiile pozitive ale clienţilor ce vizitează magazinele şi au încredere în sfaturile oferite de specialiştii Bonami.
Acestor servicii li se adaugă şi inaugurarea propriei reţele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un real succes încă din primele luni de funcţionare, şi a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava şi Budapesta, iar în viitorul apropiat şi în Bucureşti.
Aplicaţia Bonami s-a bucurat de optimizări anul acesta, fiind adaugate noi funcţionalităţi, pentru îmbunătăţirea experienţei de cumpărare. Aceasta generează în continuare un procent de 8 % din totalul comenzilor.
Cu ocazia aniversării a 4 ani pe piaţa din România, Bonami le oferă clienţilor săi o reducere de 15% la orice produs, în perioada 30 septembrie - 4 octombrie. De asemenea, compania organizează două concursuri pe canalele sale de social media, ce oferă vouchere cu o valoare totală de 800 lei.