"Provocările de producţie şi logistică ridicate de pandemie au fost echilibrate de apetitul crescut al clienţilor pentru cumpărături online. Astfel, 2021 se va încheia pentru BottegaVerde.ro cu o creştere de 25% a cifrei de afaceri" se arată într-un comunicat al BottegaVerde.ro, remis astăzi redacţiei.
"Este clar că a crescut încrederea în mediul online în ultima vreme şi suntem siguri că numărul de clienţi noi în continuă creştere se datorează şi faptului că oamenii nu doar că au prins încredere în cumpărăturile online, ci au şi petrecut mai mult timp în mediul virtual, date fiind împrejurările " explică Alexandru Diaconu, Antreprenor - Bottega Verde România.
Interes crescut pentru produsele de îngrijire a părului, rujurilor şi cremelor antirid
Clienţii magazinului online BottegaVerde.ro prezintă, anul acesta, un interes mai mare asupra produselor de îngrijire a părului. Deşi gelurile de duş rămân în continuare cele mai bine vândute produse de pe site în special datorită sortimentului generos de arome, anul acesta categoria de produse de îngrijire a părului a urcat în top 5 dintre cele mai vândute.
În plus, şi categoria de make-up a devenit mai proeminentă în vânzări, rujurile Bottega Verde fiind printre cele mai vândute produse de pe site. Cremele antirid rămân printre preferatele produse de frumuseţe ale femeilor din România, în special datorită ingredientelor naturale folosite şi a beneficiilor dovedite asupra tenului.
Planuri mari de viitor - Bottega Verde în Farmacia Tei
Business-ul vizează extinderea în offline prin listarea produselor în marile reţele farmaceutice din ţară. Primul partener în acest proiect este Farmacia Tei. Începând din luna noiembrie a acestui an, produsele Bottega Verde vor fi disponibile în Farmacia Tei, fiind în desfăşurare negocieri şi cu alte 3 mari reţele de farmacii cu acoperire naţională.
Pe lângă extinderea în offline, magazinul online pregăteşte şi lansarea unor noi produse. După ce au remarcat că produsele de hair care au început să urce în top 5 vânzări, au dezvoltat mai multe sortimente, în special destinate persoanelor ce au nevoie de o îngrijire specială a părului, cel mai bine vândut şampon fiind cel pentru prevenirea căderii părului cu extract din 8 plante. Pentru a oferi mai multe opţiuni şi pentru a mulţumi un public cât mai larg, au lansat şi o nouă gamă, Melograno, cu rodie şi extract de vitamine. Gama este foarte bine primită de consumatori, interesul pentru acest nou sortiment de şampon, balsam şi mască fiind foarte ridicat.
În plus, pentru prima dată în România, magazinul online BottegaVerde.ro aduce gama completă din Italia de seturi cadou pentru Crăciun marca Bottega Verde. Acestea au peste o sută de variante de ambalaje premium cu design-uri pentru perioada de Iarna inclusiv ediţia limitată de Crăciun. Clienţii Bottega Verde sunt invitaţi aleagă pachetele dorite din cea mai mare selecţie de cadouri pentru Crăciun şi să le comande online, prezentarea produselor fiind una specială şi atractivă, ideală pentru perioada sărbătorilor de iarnă.
"Preocuparea noastră principală este de a dezvolta noi produse care să acopere cât mai multe nevoi ale oamenilor. Laboratoarele noastre din Italia lucrează în permanenţă pentru a identifica noi ingrediente naturale pe care să le transforme în adevărate elixire de frumuseţe. Contextul pe care îl traversăm de aproape 2 ani deja a ridicat standardele de îngrijire personală, dar şi nevoia şi dorinţa de a face gesturi frumoase. Aici intervin eforturile noastre de a mări selecţia de cadouri, de a crea seturi care să acopere diferite momente şi relaţii în care oamenii îşi doresc să facă un gest pentru cineva drag", menţionează Alexandru Diaconu, Antreprenor - Bottega Verde România.