Falconeri, brandul italian de lux, recunoscut la nivel internaţional pentru tricotaje de cea mai bună calitate, deschide primul său magazin din Bucureşti. Acesta va fi amplasat în Băneasa Shopping City şi va fi inaugrat în urma unei investiţii de 180.000 de euro, la mijlocul lunii aprilie.
Situat la parter, magazinul Falconeri va oferi produse pentru femei şi bărbaţi într-un spaţiu de 43 de mp. Brandul propune tricotaje şi confecţii Made in Italia, din 100% caşmir şi alte fire naturale superioare (mătase, lână, bumbac, in). Stilul Falconeri este atemporal, simplu, dar versatil, un amestec perfect de calitate şi stil.
Pentru primul an, reprezentanţii brandului estimează vânzări de aproximativ 900.000 euro, cu un coş mediu de 250 - 300 euro.
Amenajarea interioară susţine stilul clasic italian, oferind un spaţiu rafinat, construit în linii curate, cu materiale naturale şi vitrine contemporane, cu scenografii ce vorbesc despre eleganţa atemporală. Merchandising-ul visual al universului Falconeri este esenţial pentru a afirma identitatea brandului pe trei paliere centrale: tricotaje de calitate superioară, fibre naturale, moştenire italiană.
La deschidere, magazinul Falconeri din Băneasa Shopping City va prezenta colecţia de primăvară/vară. Aceasta se adresează femeilor dinamice, cu o rutină zilnică încărcată, dar care doresc să fie în pas cu moda. Paleta de culori evoluează de la nuanţe clasice precum alb sau gri, până la opţiuni mai luminoase - fucsia, verde olive, lavandă. Colecţia pentru bărbaţi este creată pentru cei care îmbină un stil de viaţă metropolitan dinamic cu pasiunea pentru natură. Aceştia vor găsi la Falconeri idei pentru outfit-uri cosmopolite, contemporane, cu influenţe din zona activewear, pe care brandul o reinventează în stil propriu. În plus, colecţia de primăvară include şi noile jachete tehnice, atât pentru doamne, cât şi pentru domni, fabricate din materiale tehnologice noi, cu căptuşeală 100% caşmir, rezistentă la apă şi vânt.
Falconeri este adus în România de către Futura Lenjerie, companie înfiinţată în 2010, care se ocupă în România şi de brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Tezenis. Aceasta operează în total 16 magazine, inclusiv în format outlet, în Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Constanţa şi Galaţi şi pregăteşte noi deschideri în Timişoara şi Braşov. În 2017, Futura Lenjerie a înregistrat o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro.