Prin noua sa campanie de brand, BRD abordează o temă populară - investiţia în viitor - dintr-un unghi special: aceasta nu mai este doar despre obiective financiare care să faciliteze achiziţia unor bunuri sau servicii, ci livrează şi perspectiva unei împliniri personale. Prin urmare, indiferent de achiziţiile pe care urmează să le facem, creditul pe care îl accesăm pentru afacere sau planul de cheltuieli pentru cucerirea unui nou vârf (la propriu, în expediţia pe munte pe care o plănuim sau la figurat, pentru noile culmi personale pe care vrem să le atingem), important e ca intenţiile noastre să aibă acelaşi "fir roşu". Obiectivele, fie că sunt financiare sau din afara acestei sfere, trebuie să facă parte din acelaşi plan de dezvoltare personală, interioară sau profesională, conform unui comunicat de presă al băncii.
Fie că vorbim despre sport, tehnologie, artă sau educaţie, BRD Groupe Societe Generale îşi doreşte să fie unul dintre principalii catalizatori care accelerează potenţialul din tineri şi profesionişti, pentru că ei au nevoie de inspiraţie şi de încredere ca să investească în propria devenire.
Viitorul nu este, însă, doar al tinerilor. Fiecare persoană are un potenţial remarcabil şi nu e niciodată prea târziu să îşi atingă visele şi să îşi (re)găsească încrederea în sine. BRD susţine evoluţia oricui simte că este pregătit să-şi ducă mai departe planurile. "Investeşte în viitor" înseamnă astăzi ceea ce contează cu adevărat pentru fiecare: investiţia în adevăr, în curiozitate şi experimente din care să înveţe şi alţii, investiţia în călătoria care te ajută să ajungi la tine, în lucruri simple.
Încă de când se numea Societatea Naţională de Credit Industrial, BRD s-a concentrat pe dezvoltarea României. Timp de 60 de ani a finanţat toate marile proiecte care au contribuit la ceea ce am putea numi "revoluţia industrială" a ţării noastre: Transfăgărăşanul, Metroul bucureştean, Complexul Hidroelectric Porţile de Fier, Combinatul Siderurgic Galaţi, Uzinele Dacia, Uzina de Automobile Craiova, Centrala nuclear-electrică de la Cernavodă sunt doar câteva exemple. De la revoluţia industrială şi antreprenorială, BRD îşi întăreşte misiunea de a constribui la (re)voluţia personală. De la investiţia în marile proiecte din ultimii 100 de ani, la investiţia în oameni pentru următorii 100.
"Noi, cei din BRD, suntem mândri să aniversăm un secol de istorie şi, în egală măsură, nerăbdători să privim spre viitor. Credem că investiţia în dezvoltarea personală este una dintre cheile care deschid uşa către potenţialul remarcabil al fiecăruia; trebuie doar să găsim momentul, modalitatea şi oamenii potriviţi. Ne place să fim printre acei oameni care ajută, susţin şi încurajează această evoluţie. Când tot mai mulţi dintre noi îşi construiesc propria cale spre succes şi împlinire personală, societatea în ansamblu se dezvoltă" , a subliniat Flavia Popa, Secretarul General al BRD Groupe Societe Generale.
Ca şi până acum, BRD îşi propune să dezvolte programe educaţionale, precum şi să ofere resurse online pentru a susţine procesul de dezvoltare personală şi profesională a tuturor celor care sunt în căutarea unui punct de pornire în carieră. Prin intermediul viitoarelor iniţiative, care vor avea drept punct central nevoile specifice ale fiecăruia, BRD vine în sprijinul celor care sunt în căutarea unui mediu de învăţare aplicat, dar şi relevant pentru noile domenii de interes pentru tinerii de azi.