Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, continuă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din ţara noastră şi începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt, conform cumunicatului remis Redacţiei noastre.
Procesul de rebranding al reţelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape şi continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieţei de îmbunătăţire a locuinţei din ţara noastră. Concentrate în jurul strategiei operaţionale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcţiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa, în care nevoile clienţilor sunt puse întotdeauna pe primul loc. În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în reţeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja şi în magazinele Praktiker.
De asemenea, procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga reţea din România sub brandul Brico Depôt.
Adela Smeu, CEO Brico Depôt România, a declarat: "Continuăm strategia de consolidare a operaţiunilor după achiziţia Praktiker, de la sfârşitul anului trecut, prin iniţierea procesului de rebranding. Vom finaliza astfel o etapă importantă a procesului de integrare şi vom lansa o alta, orientată către o acoperire naţională mult mai bună şi axată şi mai mult pe nevoile clienţilor noştri. Credem că fiecare dintre noi trebuie să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca reamenajarea locuinţei sa fie accesibilă tuturor. Ambiţia grupului din care facem parte este să devenim lider pe piaţa de îmbunătăţire a locuinţei, un obiectiv care va prinde din ce în ce mai mult contur în urma strategiei noastre pe termen mediu şi lung."
Potrivit comunicatului, în 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operaţională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienţei operaţionale, în toate ţările în care funcţionează brandurile Kingfisher.