"Burberry Group" Plc, cel mai mare producător britanic de articole de lux, a raportat vânzări peste aşteptări pentru ultimele trei luni din 2013, în baza livrărilor online.
"Burberry" a avut venituri din vânzări de 528 milioane de lire sterline (866 milioane de dolari) în perioada octombrie - decembrie 2013, mai mari cu 14% faţă de intervalul similar din 2012. Analiştii estimau 518 milioane de lire.
În perioada menţionată, vânzările magazinelor "Burberry" deschise cu cel puţin un an în urmă au sporit cu 12%.
Conform anunţului companiei, investiţiile pe care le-a realizat în zone precum cea a serviciilor au susţinut vânzările digitale, care au compensat numărul mai slab de clienţi ce au trecut pragul magazinelor "Burberry".
"Burberry" şi-a dublat numărul comenzilor expediate, în ritm anual, a declarat directorul financiar al companiei, Carol Fairweather, adăugând că vânzările online resprezintă puţin peste 5% din livrările totale.
Potrivit "Bain & Co.", sectorul mondial al articolelor de lux a crescut cu 2% în 2013, ritmul avansului fiind cel mai redus din ultimii patru ani. Evoluţia a fost determinată de fluctuaţiile nefavorabile de curs valutar şi slăbirea cererii din China, mai arată "Bain & Co".