Grupul TeraPlast, unul dintre principalii jucători din piaţa construcţiilor, a înregistrat, în primul trimestru din 2018, o cifră de afaceri de 131 milioane lei, în creştere faţă de 67 milioane lei - cifra de afaceri din aceeaşi perioadă a lui 2017. Reprezentanţii Grupului au anunţat că principala contribuţie la această creştere au avut-o business-urile intrate în portofoliu în 2017: Depaco-Wetterbest, fabrica de panouri-sandwich din Serbia şi business-ul Politub.
Grupul TeraPlast include societăţile TeraSteel România şi TeraSteel Serbia (producători de panouri- sandwich şi structuri metalice zincate), TeraPlast (producător de ţevi, granule şi profile din PVC), Depaco (producătorul ţiglei metalice marca Wetterbest), TeraGlass (producător de ferestre şi uşi din PVC), TeraPlast Logistic şi distribuitorul TeraPlast Ungaria. Divizia Steel, TeraSteel România, TeraSteel Serbia şi Depaco, a generat 56% din cifra de afaceri a grupului, din primul trimestru al acestui an.
Cosmin Pătroiu, director general TeraSteel, ne-a vorbit, într-un interviu, despre rezultatele companiei pe care o conduce şi despre contextul din piaţă.
• Interviu cu domnul Cosmin Pătroiu, director general TeraSteel
Reporter: Care este opinia dumneavoastră despre piaţa construcţiilor de la noi?
Cosmin Pătroiu: Este o piaţă cu tendinţă de creştere constantă. Există o cerere susţinută atât în segmentul halelor industriale, cât şi în cel al spaţiilor logistice şi lucrărilor în agricultură.
Reporter: Care este evoluţia segmentului pe care activaţi?
Cosmin Pătroiu: Pe piaţa panourilor sandwich cu spumă poliuretanică, în acest an se preconizează o creştere de 10%. În ceea ce priveşte profilele zincate, înregistrăm o stagnare, iar piaţa se menţine la 10.000-12.000 de tone anual, în România.