Western Union, lider pe piaţa românească a transferurilor de bani, a lansat, ieri, cea de-a doua ediţie a Caravanei Western Union. Sub sloganul "Prinde distracţia, nu scăpa premiile!", acţiunea este un tur de informare despre modul de utilizare a transferurilor de bani în 26 de oraşe din ţară, în perioada 6 iunie-22 iulie.
După orele 16,00, locuitorii din fiecare oraş cuprins în turneu vor avea prilejul de a primi informaţii şi de a se distra în cadrul acţiunilor incluse în program - jocuri, spectacole şi concursuri adresate tuturor oaspeţilor Caravanei, adulţi şi copii. Cei mici îşi vor încerca talentul artistic desenînd pe asfalt şi îşi vor măsura cunoştinţele în concursuri de geografie şi muzică, în timp ce părinţii îşi vor verifica perspicacitatea, viteza de reacţie, simţul orientării, dar şi cunoştinţele despre serviciile Western Union. Toţi cîştigătorii vor fi premiaţi. În plus, în fiecare oraş vor fi oferite, prin tragere la sorţi, cîte un aparat foto digital şi un telefon mobil.