Tinerii sub 26 de ani care nu lucrează în agenţii de publicitate dar şi-ar dori să o facă au şansa de a deveni membri ai echipei Graffiti BBDO participând la concursul de creaţie publicitară "Drum către Golden Drum", data limită de înscriere fiind 31 iulie 2006. Primii trei clasaţi urmează să beneficieze de o lună de practică la Graffiti BBDO, cu posibilitatea angajării ulterioare, marele premiu constând în participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum.
Tema concursului este "Turis-mul responsabil". Candidaţii trebuie să prezinte propuneri de concepte de creaţie pe tema dată, precum şi variante de execuţii de spot radio, spot TV, machetă de presă şi outdoor. Juriul din acest an este compus din: Bogdan Mirică - Director de Creaţie Graffiti BBDO şi Preşedinte al juriului, Sorin Psatta - Director de Strategie şi Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog - Director Comercial Scandia şi Gabriela Marculet - Director Marketing Scandia. Membrii juriului vor nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat în brief. Juriul va lua în considerare conceptul, nu execuţia, însă modalitatea generală de prezentare poate fi un plus în evaluarea candidaţilor.
Concursul se desfăşoară în perioada 25 iunie - 31 iulie 2006, câştigătorii urmând să fie anunţaţi pe 1 septembrie 2006.
În ceea ce priveşte marele premiu al concursului "Drum către Golden Drum" - participarea la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (1-6 octombrie 2006) - acesta va consta în acoperirea tuturor costurilor de călătorie de către Graffiti BBDO şi Scandia. Accesul la festival (seminarii şi gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum.