Carrefour România estimează, pentru 2008, o cifră de afaceri de un miliard euro, în creştere cu aproape 15 la sută faţă de anul precedent (866 milioane euro în 2007), a declarat directorul de marketing Carrefour România, Andreea Mihai, care a participat la conferinţa "România - punct de atracţie al investiţiilor sau supraîncălzire economică", organizată de The Economist. "În 2007, cifra de afaceri a Carrefour a crescut cu 42,2 la sută faţă de anul precedent. Pentru 2008, estimăm o cifră de afaceri de circa un miliard euro", a explicat reprezentantul Carrefour, citat de Rompres. În acest an, compania intenţionează să deschidă un număr de şase hypermarketuri în Suceava (în această primăvară), Arad, Piteşti, Oradea, Iaşi şi încă unul în Bucureşti (situat în zona Vitan). Valoarea totală a investiţiei pe care compania franceză intenţionează să o facă, în 2008, se ridică la circa 120 milioane euro. În 2009, Carrefour intenţionează să inaugureze încă cel puţin două hypermarketuri, dintre care unul va fi situat în cartierul Berceni din Capitală, iar altul în Sibiu.
În prezent, Carrefour are în România un număr de 11 hypermarketuri, dintre care 5 în Bucureşti şi 6 în provincie.
Recent, compania franceză a achiziţionat lanţul de supermarketuri Artima (21 magazine), iar, potrivit Andreei Mihai, compania este deschisă şi pentru alte achiziţii, pentru care încă nu există propuneri concrete. Carrefour a deţinut, în 2006, circa 11,9 la sută din comerţul românesc modern dominant alimentar (care cuprinde hypermarketuri, supermarketuri şi magazine cash&carry). Potrivit reprezentantului Carrefour, piaţa românească a retailului se ridică la circa 40 miliarde euro. Comerţul modern reprezintă circa 39 la sută din totalul comerţului din România, iar în Bucureşti acesta deţine circa 70 la sută. Potenţialul de creştere a comerţului modern este de până la 90 la sută la nivelul României, pentru a ajunge la maturitatea pieţei. Depinde însă de cum va evolua piaţa, de planurile de expansiune ale jucătorilor din piaţă, a mai spus reprezentantul Carrefour. În Spania, de exemplu, care este o piaţă matură, comerţul modern reprezintă 90 la sută din totalul comerţului.