Începând din luna august, Carrefour România extinde serviciile de vânzare online şi de livrare a produselor la domiciliu în mai multe localităţi din ţară, urmând să beneficieze clienţi din 19 oraşe, conform comunicatului remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, prin viziunea omnichannel, Carrefour vrea să-i întâmpine pe clienţi cu produsele sale, indiferent de varianta de achiziţionare. Aceştia vor beneficia de 8.500 de produse alimentare şi non-alimentare din 22 de categorii la acelaşi preţ din magazin. Ca urmare a extinderii, 64 de magazine vor fi incluse în acest serviciu.
Bogdan Moise, E-commerce Manager Carrefour România, a declarat că: "Ne folosim de avantajele tehnologiei pentru a oferi experienţe cât mai eficiente şi plăcute clienţilor noştri şi pentru a-i ajuta să economisească timp pentru sesiunile de cumpărături. Extinderea colaborării cu Glovo, pe lângă parteneriatul strategic deja existent cu Bringo, reprezintă o nouă cale de acces către soluţii rapide, personalizate şi uşoare pentru clienţi, având totodată o contribuţie importantă la amprenta noastră digitală. Pe viitor, ne propunem să integrăm serviciul de livrare rapidă în şi mai multe magazine din ţară şi să accelerăm timpii de livrare".
În comunicat se mai arată faptul că lanţul de magazine a diversificat colaborările cu platformele online pentru a veni în întâmpinarea clienţilor.