Carrefour România va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro în rebrandingul celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va redenumi Carrefour Express, a declarat ieri directorul general al companiei, Jacobo Celestino.
"Anul acesta intenţionăm să finalizăm rebrandingul supermarketurilor Artima, iar investiţia medie pentru o unitate va fi de cca. 300.000 de euro. De asemenea, intenţionăm să mai deschidem circa 10 supermarketuri Carrefour, fără achiziţii, în 2009", a spus Celestino.
Acesta a adăugat că este deschis tuturor posibilităţilor de achiziţionare a unor noi reţele de supermarketuri prezente pe piaţa locală. Referitor la vânzări, Celestino îşi menţine estimările pentru atingerea unei cifre de afaceri de peste 1 miliard de euro doar pe segmentul de hipermarketuri pentru 2008.
Carrefour România a lansat ieri gama de textile sub marcă proprie Tex şi vizează să atingă cu aceasta până la 70% din totalul de vânzări de textile ale companiei, dar şi 50% din totalul vânzărilor pe mărci proprii. Printre mărcile proprii se numără "No. 1", pentru produse de bază; "Reflets de France" pentru specialităţi alimentare importate direct din Franţa sau "Bluesky" pentru produse electrice şi electrocasnice.
Carrefour România a preluat în toamna anului trecut lanţul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-şi consolida poziţia de piaţă. Reţeaua Artima operează 21 de magazine, concentrate în vestul ţării, cu o suprafaţă totală de vânzări de 21.000 de metri pătraţi. Carrefour România şi-a îndeplinit previziunile pentru 2007, raportând afaceri în creştere cu 42,2%, la 866 milioane euro, faţă de anul precedent când acumulase 609 milioane euro. Pentru anul în curs compania vizează afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.