Carrefour Voiaj, divizia de turism în România a retailerului francez, va mai inagura până la sfârşitul anului cel puţin cinci locaţii noi în oraşele Constanţa, Iaşi, Cluj şi Bucureşti, au declarat joi, pentru NewsIn, reprezentanţii companiei.
Carrefour Voiaj este un serviciu suplimentar adus clienţilor noştri care se înscrie în strategia "totul sub acelaşi acoperiş". Serviciul oferă destinaţii extrem de variate, vacanţe, călătorii sau bielete de avion. Intenţionăm ca până la finele anului să mai deschidem minimum cinci locaţii noi în Constanţa, Iaşi, Cluj şi două în Bucureşti. "Regula este ca noile puncte de lucru Carrefour Voiaj să fi deschise în galeriile comerciale ale hipermarketurilor Carrefour şi nu independent de acestea", au adăugat reprezentanţii retailerului.
Carrefour România, unul dintre cei mai importanţi jucători din domeniul retailului a lansat luna aceasta pe piaţa românească serviciile de turism ale grupului prin agenţia Carrefour Voiaj ce numără în prezent patru puncte de lucru în Ploieşti, Braşov şi Bucureşti (în centrele comerciale Carrefour Băneasa şi Carrefour Militari).
Carrefour Voiaj oferă clienţilor servicii precum "cardul Carrefour" şi "serviciul bilete de avion". Agenţiile Carrefour Voiaj oferă consiliere clienţilor pentru alegerea celei mai potrivite opţiuni de a ajunge la destinaţia dorită, aceştia având posibilitatea de a se informa, de a rezerva locuri şi de a cumpăra bilete de avion, pe zboruri regulate, interne şi internaţionale, pentru aproape orice destinaţie şi companie aeriană. Totodată agenţia de turism Carrefour Voaiaj oferă bilete de avion pentru clasele Economy şi Business, către cele mai mari oraşe din lume.
Carrefour Voiaj este reprezentanta locală a agenţiei Carrefour Voyages (divizia de turism a grupului Carrefour) care a fost înfiinţată în anul 1990 şi are peste 90 de puncte de lucru în Franţa. În 2005, divizia de turism a grupului Carrefour a înregistrat venituri de aproximativ 224 milioane euro.
Reţeaua Carrefour România include în prezent şapte hipermarketuri în Ploieşti, Constanţa, Braşov şi Bucureşti. Compania a vândut, anul trecut, prin cele şapte magazine, produse în valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentând o creştere cu 39% faţă de 2005. Carrefour România îşi va extinde anul acesta, reţeaua de hipermarketuri cu trei magazine, două la Iaşi şi unul la Cluj- Napoca, investiţia totală fiind estimată la aproximativ 60 milioane euro.