"Bayer" AG, cel mai mare producător de medicamente din Germania, raportează o majorare de 46% a profitului său în trimestrul al doilea din 2007, în baza veniturilor din vânzarea diviziei de materiale de construcţii ("Wolff Walsrode"). Profitul net al companiei a crescut la 660 milioane de euro (910,9 milioane de dolari) ori 83 de cenţi/acţiune, de la 452 milioane de euro sau 60 de cenţi/acţiune în trimestrul al doilea din 2006. Analiştii aşteptau 629 milioane de euro.
Vânzările companiei au sporit cu 22%, la 8,2 miliarde de euro.
"Bayer" a înregistrat un câştig de 231 milioane de euro din vânzarea "Wolff Walsrode", bani necesari finanţării achiziţiei "Schering", care a costat 17 miliarde de euro. Oficialii "Bayer" spun că integrarea operaţiunilor "Schering" se produce mai rapid decât aşteptau. Reducerea cheltuielilor companiei va genera economii cu 100 de milioane de euro mai mari decât estima "Bayer", astfel că societatea germană va realiza economii anuale de 800 de milioane de euro, începând cu 2009.