Castrol Romania donează echipamente de protecţie, dezinfectanţi şi biocide pentru 22 de spitale din România, cu sprijinul Asociaţiei INACO-Iniţiativa pentru Competitivitate, valoarea donaţiei fiind de 35.000 de euro, informează un comunicat al companiei, potrivit Agerpres."România se apropie de vârful pandemiei de Coronavirus, iar specialiştii estimează că, în curând, sistemul de sănătate din ţara noastră va atinge sau chiar depăşi capacitatea maximă de îngrijire a pacienţilor. Spitalele şi personalul medical au, în continuare, nevoie de materiale sanitare şi echipamente de protecţie pentru a face faţă fluxului tot mai mare de bolnavi. În acest context, prin proiectul #CastrolVăMulţumeşte, mesaj destinat personalului medical din linia I, Castrol Romania donează echipamente de protecţie, dezinfectanţi şi biocide pentru 22 de spitale din România, cu sprijinul Asociaţiei INACO-Iniţiativa pentru Competitivitate. Valoarea donaţiei se ridică la 35.000 de euro şi va fi suportată integral de către Castrol Lubricants RO, unul dintre cele mai importante branduri de uleiuri de motor din România", se precizează în comunicat.
INACO-Iniţiativa pentru Competitivitate este partenerul responsabil de partea logistică a proiectului - achiziţia şi distribuţia produselor şi echipamentelor.
Reprezentanţii Castrol afirmă că, prin această iniţiativă, îşi doresc să contribuie la protecţia personalului medical din prima linie, ca aceştia să lucreze într-un mediu cât mai sigur, care să nu le pună sănătatea în pericol şi să-i ajute să depăşească zilele dificile ce vor urma.
Castrol este unul dintre cele mai importante branduri de lubrifianţi din lume. Brandul a creat pentru mai bine de 100 de ani uleiuri care stau în centrul a numeroase pionierate tehnologice terestre, aeriene, maritime şi din afara spaţiului. Castrol face parte din grupul BP şi serveşte clienţii şi consumatorii din sectorul auto, marin, industrial şi energetic.
INACO - Iniţiativa pentru Competitivitateeste o comunitate non-profit cu peste 60 de experţi voluntari - economişti, sociologi, psihologi, antreprenori, mentori, futurologi, inovatori sociali, specialişti în digitalizare, ştiinţă şi tehnică, în relaţii internaţionale, branding, comunicare şi PR, social shaper, global futurist.