Ca parte a extinderii cu o investiţie de 39 de milioane de euro finalizată în acest an, grupul francez de real estate Catinvest anunţă consolidarea centrului său comercial regional Electroputere Parc într-un hub pentru echipamente sportive şi aduce marca Hervis pentru prima dată în Craiova, potrivit unui comunicat al companiei.
Într-un oraş în care sportul are o tradiţie îndelungată, Hervis se alătură celorlalte mărci specializate din Electroputere Parc, oferind pasionaţilor de sport o gamă completă de echipamente sportive, îmbrăcăminte şi accesorii.
Primul magazin Hervis din Craiova va fi deschis în vara acestui an în Electroputere Parc, alăturându-se brandurilor Decathlon, Intersport, Sportisimo, Sizeer, Grid, Various Brands, Top Sport (Adidas), precum şi magazinului oficial al echipei de fotbal Universitatea Craiova, toate fiind prezente în acelaşi spaţiu în galeriile comerciale Electroputere Parc. Magazinul Hervis se va afla în aripa de vest a centrului comercial şi va ocupa o suprafaţă de peste 1.100 de metri pătraţi.
Atragerea de branduri noi are loc pe fondul extinderii şi dezvoltării centrului comercial. În prezent, Electroputere Parc este un centru comercial de referinţă din regiunea de sud-vest a României, oferind deja acces la peste 187 de mărci de top din retail, modă, produse alimentare, divertisment, toate într-un singur loc, pe o suprafaţă totală de 92.000 de metri pătraţi.
Catinvest investeşte un total de 58,5 milioane de euro pentru continuarea extinderii Electroputere Parc şi construcţia de noi spaţii comerciale, birouri şi hoteluri de apartamente pentru un total de 48.000 de metri pătraţi.