Ce au însemnat 2 ani de pandemie pentru transporturile de tip Time Critical

G.D.
Companii / 31 mai 2022

Ce au însemnat 2 ani de pandemie pentru transporturile de tip Time Critical

Pandemia a afectat puternic economia, iar industria auto, dar şi cea farmaceutică au fost printre cele mai impactate de la debutul ei, conform unui comunicat remis redacţiei. Producătorii, furnizorii, dar şi transportatorii şi companiile logistice specializate în acest domeniu au fost nevoiţi să-şi adapteze serviciile noilor nevoi survenite din situaţii de urgenţă în aceste sectoare de activitate.

Potrivit sursei citate, zona de producţie s-a confruntat cu un risc important din cauza întreruperii lanţurilor de aprovizionare globale, ceea ce a dus la pierderi importante de venituri şi a afectat negativ economia mondială. În pandemie, după o perioadă scurtă în care industriile nu şi-au mai putut continua activitatea, a urmat o creştere, estimată de specialiştii GEFCO, de peste 50% a segmentului de transporturi speciale şi time critical, în toate sectoarele de business cu accent pe cel medical şi farmaceutic.

Deşi înainte de pandemie companiile din domeniul auto îşi reduseseră cotele planificate anual pentru servicii time critical, în prezent, în contextul crizei semiconductoriilor şi nu numai, se revine la bugetarea serioasă a acestora. Transporturile time critical pot fi: planificate, cu livrare "just in time" pe rute fixe, regulate, cu livrare la data exactă sau adaptate situaţiilor neprevăzute, care pot afecta lanţul comercial, iar serviciile TCS sunt necesare până la restabilirea fluxului normal al lanţului logistic. Astfel de situaţii neprevăzute pot fi: nelivrarea la timp a materiei prime, probleme tehnice ale lanţului de producţie (de exemplu utilaje care se pot defecta), probleme de calitate, creşterea bruscă a volumului de comenzi etc. În industriile deservite de GEFCO, nelivrarea la timp a componentelor sau materiilor prime generează pierderi cuprinse între 3000 şi 15.000 EUR / oră cauzate de replanificarea sau intreruperea producţiei.

"Există o concepţie greşită că serviciile speciale şi TCS sunt inaccesibile ca preţ. Desigur, discutăm de o diferenţă între serviciul standard şi cel special, dar această diferenţă vine din planificarea diferită pentru cele două soluţii. În condiţiile unei economii din ce în ce mai dinamice, unde viteza de răspuns, viteza de producţie şi viteza de livrare fac diferenţa între soluţiile TCS - speciale, personalizate - şi cele standard, apelarea la un serviciu Premium de transport permite companiilor furnizarea unor produse sau servicii cu valoare adaugată către clienţii lor. În GEFCO România operăm în jur de 6000 transporturi rutiere şi aeriene de tip time critical pe an cu acoperire globală." a declarat Iulia ZEVEDEI, Time Critical / Air, Sea & Rail Manager.

Situaţiile de criză sunt inevitabile şi pun presiune pe întreg mecanismul de producţie şi punere în piaţă, epuizând resursele clienţilor. Experţii TCS vin în ajutorul clienţilor cu cele mai potrivite soluţii şi desfăşoară operaţiuni complexe ce necesită o organizare rapidă, mijloace de transport cu o capacitate diversă, cross-dock-uri, formalităţi vamale, accesarea unor zone geografice dificile / izolate / restricţionate, schimbarea planului de transport în cursul derulării lui (transbordări, livrări la cele mai apropriate aeroporturi pentru schimbarea tipului de transport din rutier în aerian, subliniază sursa citată.

În prezent, se observă o revenire la volumele de transport anterioare pandemiei, determinate atât de cereri crescute din partea clienţilor cât şi de contextul geopolitic. Odată cu creşterea numărului de livrări, inevitabil creşte si cererea pentru soluţiile de tip TCS. GEFCO oferă atât mijloacele de transport, dar şi mecanismul complex reprezentat de reţeaua GEFCO Special / TCS din toată Europa, împreună cu toate flotele care sunt la dispoziţie şi know-how-ul dobândit în anii de experienţă. Pentru a putea răspunde la nevoile clienţilor, GEFCO alături de partenerii săi reuşeşte să aducă pe piaţa din România soluţii inovative, indiferent de tipul de transport, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb