Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România deschide cea mai nouă unitate Flanco World la Arad. Noul magazin a implicat o investiţie în valoare de peste 1.5 milioane euro din partea retailer-ului, fiind cea de-a 21-a unitate a reţelei Flanco World la nivel naţional. Cu o suprafaţă totală de 3.000 mp, noua unitate se înscrie în conceptul Flanco World, care presupune operarea unor magazine cu suprafaţă mare de vânzare ( 1.000 - 3.000 mp), în principalele oraşe ale ţării. Magazinul va fi deschis publicului începând cu data de 28 mai 2008.
"Flanco World a devenit reţeaua de magazine predominantă în portofoliul Flamingo International, în termenii suprafeţei nete de vânzare, fiind, în acelaşi timp, reţeaua cu cel mai dinamic ritm de creştere a vânzărilor. În primele trei luni ale acestui an, vânzările înregistrate de reţeaua Flanco World au crescut cu 76% comparativ cu perioada similară a anului trecut, dovedind succesul acestui concept. Vom continua şi anul acesta strategia de extindere a reţelei Flanco World, prin deschiderea a cel puţin 10 noi unităţi", declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
La finalul primului trimestru al lui 2008, reţeaua Flamingo International număra 118 unităţi, cu o suprafaţă netă de vânzări de 52.400 mp.
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performaţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent există 21 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Reţeaua Flanco World presupune magazine cu suprafeţe de vânzare mari (1.000 m² - 3.000 m²), care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare unică, prin varietatea produselor disponibile, precum şi printr-o gamă largă de servicii pre şi post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clienţilor săi, pornind de la servicii de creditare, consultanţă în vânzări şi până la servicii de întreţinere şi service.
Înfiinţat în anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distribuţie de componente IT din România, incluzând, în portofoliul său, 100 de vendori şi 5000 de repere, cuprinzând tot ceea ce este esenţial în termenii distribuţiei de componente IT&C şi Audio-Video pe piaţa locală.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.