Florina Oneţiu, acţionarul majoritar al Centrului Fericirii, a anunţat vânzarea majorităţii părţilor sociale către reţeaua de centre de estetică & wellness FIT4YOU, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, Centrul Fericirii a adus pe piaţa de wellbeing din ţara noastră un concept nou, unic, care a generat o cifră de afaceri care l-a plasat în top companii din industrie. În patru ani de zile Centrul Fericirii a înregistrat o creştere constantă a cifrei de afaceri ajungând să finalizeze anul 2019 cu venituri de peste 2 milioane de lei.
Florina Oneţiu a declarat: "Centrul Fericirii a adus starea de bine promisă pentru mii de oaspeţi în aceşti ani. Pentru a duce visul mai departe şi a excela în servisarea a cât mai multor consumatori de stare de bine, am decis să vând majoritatea părţilor sociale ale business-ului către FIT4YOU pentru a dezvolta un loc de excelenţă în România prin unirea a două entităţi puternice în industrie care vor aduce, în final, cea mai mare valoare adăugată consumatorului de estetică & wellness din România. Brandul Centrul Fericirii va trece printr-o perioadă de rebranding. Zona de B2C (business to consumer) se va trasnforma în câteva luni în FIT4YOU. Brandul "Centrul Fericirii" va rămâne pentru a deservi clienţii de programe online şi pentru B2B (programele de corporate)."
Centrul cu noul acţionariat va fi îmbunătăţit cu aparatură de ultimă generaţie, cu servicii de estetică precum epilare definitivă, tuneluri detox, aparat performant de hidrocolonoterapie, aparate pentru estetică facială.
Mircea Brânzei, fondator FIT4YOU, a precizat: " Activez în industria de estetică & wellness de peste 6 ani. Fit4You reprezintă o reţea de centre de estetică & wellness dotate cu cele mai noi tehnologii, întotdeauna orientate spre a aduce clienţilor cele mai eficiente variante de tratamente pentru a obţine rezultatele dorite. Întotdeauna am apreciat conceptul şi performanţele Centrului Fericirii şi, împreună cu tot ce au creat ei ca sisteme de lucru şi management, sunt convins că vom construi cea mai performantă reţea de estetică & wellness din România. Impactul pe care îl urmărim va susţine atât consumatorul final, dar şi evoluţia şi profesionalizarea industriei de wellness din România. "