• Conducerea Telekom Romania Mobile spune că prioritatea companiei o reprezintă clienţii • Operatorul de telefonie mobilă şi-a lansat oferta de toamnă
Toţi cei interesaţi de cumpărarea Telekom Romania Mobile să mai aştepte, a spus, astăzi, Charalampos Mazarakis, CEO-ul companiei, în cadrul unei conferinţe de presă. Răspunzând unei întrebări, acesta a negat că ar exista discuţii cu Vodafone sau cu vreun alt operator de telefonie privind o posibilă tranzacţie cu Telekom Mobile: "Nu este adevărat că am avut un audit tehnic de la Vodafone, astfel de zvonuri apar în fiecare an. În acest moment, prioritatea noastră sunt clienţii. Toţi cei care vor să cumpere compania, să mai aştepte! Ca să fiu foarte clar: nu a existat nicio discuţie cu nimeni în perioada anterioară, cu Vodafone sau altcineva. Ce se va întâmpla în viitor? Cine ştie?". Şeful companiei a negat şi informaţia potrivit căreia ar fi fost notificat Consiliul Concurenţei asupra vreunei tranzacţii cu Vodafone. Discuţia a venit în contextul în care, recent, au apărut informaţii în spaţiul public referitoare la o posibilă achiziţie a Telefon Romania Mobile de către unul dintre competitorii săi direcţi. Telekom a finalizat, în 2021, procesul de divizie în urma căruia partea de comunicaţii fixe a fost preluată de Orange România.
Charalampos Mazarakis a preluat în urmă cu câteva luni conducerea companiei deţinută de grupul elen OTE. Printre altele, acesta a menţionat, ieri, că Telekom Mobile are ca prioritate să-şi continue creşterea pe piaţa noastră şi să reconstruiască, după separarea de divizia fixă. Anul trecut a fost unul de ajustare, iar pentru viitor CEO-ul companiei vede o creştere a afacerii: "Investiţia noastră principală este în reţea. Şi suntem bucuroşi să spunem că avem un spectru suficient. Deci, în acest moment, investiţia se face în reţea, iar noi corectăm reţeaua pentru a acorda mai multă atenţie clienţilor şi pentru a avea, aş spune, alte site-uri care pot să gestioneze traficul mai bine. Acest lucru va aduce o îmbunătăţire în favoarea clientului. Celălalt domeniu în care facem investiţii este partea IT. (...) Ceea ce facem, în afară de oferirea de servicii mobile, este să eficientizăm costurile noastre prin digitalizarea companiei".
Reprezentanţii companiei se aşteaptă ca, în următorii ani, penetrarea în piaţă să crească, obiectivul Telekom Mobile fiind ca fiecare om să folosească telefonul şi să aibă servicii nelimitate fără să aibă un stres privind acest aspect: "Accesibilitate, simplitate, deschiderea faţă de client - acestea sunt priorităţile noastre. Lucrăm pe zona de mentalitate, ne dorim să fim acel operator care lipseşte din piaţă - să fim competitivi, corecţi, să oferim la un preţ direct o experienţă cât mai bună. Pentru noi contează clientul, să avem o bază proactivă şi să-i întâmpinăm cu ofertele noastre. Îi aşteptăm la noi pe toţi clienţii competitorilor, pentru că suntem un operator care are unde să crească".
Telekom Romania Mobile îşi propune să combată stereotipurile şi ideile fixe legate de produsele şi serviciile din industria de telecomunicaţii şi anunţă noi oferte comerciale. Începând din această toamnă, compania lansează serviciul "MOBIL PUR ŞI SIMPLU", care urmăreşte să facă tehnologia mobilă accesibilă tuturor românilor.
Reprezentanţii companiei menţionează: "Oferta comercială face 5G accesibil oricui, oferind conectivitate atât la cartelă, cât şi la abonament, începând de la 5 euro. Oferta de toamnă aduce în prim-plan abonamentele Nelimitat cu roaming inclus şi telefoane 5G la preţuri convenabile, inclusiv noua generaţie de smartphone-uri T Phone 5G, potrivite oricărui buget. Clienţii persoane juridice beneficiază de oferte adaptate nevoilor lor de business. De asemenea, la cartela Telekom clienţii primesc un voucher de 50 de euro la reîncărcări totale de 15 euro efectuate în perioada campaniei (13 septembrie 2023-7 noiembrie 2023), pentru achiziţia de telefoane 5G".
Campania #FaraIdeiFixe lansată ieri prezintă poveştile a trei dintre români care, prin activitatea lor, definesc ceea ce înseamnă să combaţi ideile fixe.