"Credit Agricole", cea mai mare bancă franceză de pe segmentul retail, alocă cinci miliarde de euro (şase miliarde de dolari) planului de extindere pe pieţele externe, inclusiv prin posibile achiziţii. "Credit Agricole" şi-a făcut publică strategia pe anii 2006-2008, perioadă în care urmăreşte să-şi crească vînzările anuale cu aproximativ 10%, la fel şi cîştigurile. Conducerea băncii franceze vrea, totodată, să îmbunătăţească raportul cost/venit cu 150 de puncte procentuale, în următorii trei ani.
De menţionat că programul de achiziţii al băncii se va concentra pe Europa de Vest în ceea ce priveşte sectorul retail, precum şi pe Europa Centrală şi de Est, alături de pieţele în curs de formare din jurul Mării Mediterane şi al Golfului (Orientul Mijlociu). Deşi este lider pe piaţa franceză de retail, "Credit Agricole" a început să piardă teren în faţa rivalilor "BNP Paribas" şi "Société Générale".