Grupul City Grill aniversează 20 de ani de activitate în domeniul ospitalităţii în România. În 2024, grupul estimează afaceri de 60 milioane euro şi a bugetat investiţii de peste 20 milioane de euro în restaurantele din portofoliu, dar şi în dezvoltarea segmentului de restaurante şi hoteluri.
Înfiinţat în 2004, grupul a debutat cu deschiderea restaurantului City Grill din Primăverii cu 50 de angajaţi. În prezent, grupul cuprinde 10 branduri şi 24 de restaurante, atrăgând zilnic aproape 20.000 de clienţi.
"În urmă cu 20 de ani mi-am propus să dezvolt un business pe piaţa restaurantelor din Bucureşti, în care să ajung să fac diferenţa, să pot da tonul şi să stabilesc standardul. Alături de o echipă solidă, am reuşit nu doar să-mi îndeplinesc acest obiectiv, ci să ne menţinem sus, să rămânem cel mai important grup autohton de restaurante, să construim branduri durabile, iubite de public şi recunoscute internaţional," a declarat Dragoş Petrescu, Fondator şi Preşedinte al Grupului City Grill.
Cu peste 1.000 de angajaţi, Grupul City Grill promovează dezvoltarea profesională. Recent, grupul a finalizat modernizarea restaurantului Hanu' Berarilor - Oprea Soare şi a deschis două hoteluri sub brandul La Boheme. Un proiect important pentru 2024 este renovarea locaţiilor din Aeroportul Otopeni, asigurând o prezenţă în Terminalul Plecări.
"De-a lungul timpului, am învăţat permanent despre aşteptările şi preferinţele publicului nostru. Bucătăria tradiţională şi cea mediteraneeană rămân favoritele publicului, însă influenţele moderne ale bucătăriilor internaţionale, alături de expunerea la nou, prin călătorii, cultură urbană şi stilul de viaţă dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluată experienţa clienţilor în restaurante. Dacă în urmă cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astăzi, triada gust - calitate servicii - atmosferă şi design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latură fiind esenţială pentru succesul unui restaurant. Echilibrând aceste elemente la un standard foarte ridicat, reuşim să oferim o experienţă culinară de excepţie, apreciată atât de publicul local, cât şi de turiştii care ne vizitează restaurantele," a spus Daniel Mischie, CEO al Grupului City Grill.
Un sondaj realizat în aprilie 2024 arată că restaurantele Grupului City Grill sunt destinaţia preferată pentru 17.3% dintre bucureşteni şi se află în top trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceştia (31%). Sondajul a relevat că 86% dintre intervievaţi au trecut pragul restaurantelor grupului cel puţin o dată, iar aproape 40% le-au vizitat în ultimele trei luni. Sondajul desfăşurat în această primăvară mai evidenţiază şi că bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) şi turcească (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag şi ele un interes în creştere al publicului din Capitală.
Cu o strategie de dezvoltare eficientă şi investiţii semnificative planificate pentru 2024, grupul îşi continuă angajamentul pe piaţa restaurantelor din România.