Compania Clujana, producător autohton de încălţăminte, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 2 milioane euro, în creştere cu circa 65 - 70%, a declarat azi, pentru NewsIn, directorul general al companiei, Dan Ungureanu.
Directorul general al Clujana, prezent la inaugurarea târgului de încălţăminte şi marochinărie Next Season, a explicat că această majorare se datorează schimbării strategiei companiei, extinderii pe piaţa internă, cât şi reluării exporturilor.
"Consiliul Judeţean, care este proprietar al fabricii, în procent de 90%, a impus o nouă strategie, care include extinderea pe piaţa internă, lansarea unei noi colecţii şi reluarea importurilor, după circa 11 ani de la oprirea acestora, ceea ce ne va duce în acest an la o creştere a afacerilor cu 65-70%, comparativ cu anul 2008", a explicat Dan Ungureanu.
El a adăugat că la sfârşitul acestui an, în urma parteneriatului încheiat cu un designer francez, compania va exporta sub brand propriu 10.000 de perechi de încălţăminte în Franţa. Compania are în plan extinderea exporturilor şi în alte ţări din Europa, precum Irlanda.