CNN şi Ericsson dezvăluie elementele cheie ale studiului Joint International Mobile TV Research Study

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 15 februarie 2008

3 GSM Barcelona, 12 februarie 2008: Conform unui studiu comportamental, coordonat de Ericsson şi de postul internaţional de ştiri CNN, utilizarea mobile TV poate să devină, datorita cererii mari a consumatorilor, aplicaţia numarul unu pe care utilizatorii şi-o doresc pe telefonul mobil. Rezultatele arată că mai mult de o treime (34%) dintre respondenţi consideră că televiziunea este aplicaţia cea mai utilizată şi aproape jumatate (44%) dintre respondenţi sunt siguri ca vor utiliza serviciile de mobile TV în următorii doi ani.

Rezultatele cercetării au arătat, de asemenea, că trimiterea de mesaje video şi foto va fi tot mai utilizată, pe măsură ce preţul şi funcţionalitatea sa se îmbunătăţeşte. 57% dintre respondenţi utilizează lunar tenologia foto pentru a trimite şi primi poze, această operaţiune fiind una dintre cele mai cunoscute de către utilizatori. Această tendinţă este întărită de popularitatea serviciului internaţional de user generated content al CNN, iReport, lansat în 2006. Acest serviciu a adunat în primele douăsprezece luni 50.000 de înscrieri, inclusiv filmări cu telefonul mobil şi poze, din 189 de ţări din întreaga lume, punând bazele noului trend pentru "citizen journalism" şi permiţând publicului ţintă o mai mare conectare la ştirile din reţea.

Conform raportului, există aproximativ unu din patru utilizatori de mobile TV care il folosesc zilnic (24%), faţă de jumatate care il folosesc săptămânal (52%). La 77%, ştirile trimit la un anumit tipar de consum al privitorilor, pentru televiziunile cu grilă de programe procentajul fiind de 48%.

Didier Mormesse, SVP CNN International Ad Sales Research, Development & Audience Insight:

"Rezultatele acestei cercetări subliniază angajamentul CNN de a prelua rapid ultimele tendinţe ale domeniului, care influenţează felul în care publicul ţintă se foloseşte de conţinut. Ne-am bucurat de o creştere a business-ului cu telefonia mobilă în ultimii ani şi continuăm să investim în iniţiative de vârf ale industriei şi în noi servicii. O cercetare de tipul acesteia ne permite să înţelegem ce doresc consumatorii cu adevarat, asa încât strategia noastra digitală satisface apetitul publicului ţintă pentru content de ştiri de primă calitate, oriunde s-ar afla."

Jan Wäreby, Senior Vice President and Head of Business Unit Multimedia Ericsson: "Deşi încă la început, mobile TV se va transforma într-un serviciu utilizat frecvent în următorii ani. Ca urmare a apetitului consumatorilor pentru acest serviciu, împreună cu noile modalităţi de utilizare, mobile TV reprezintă una dintre cele mai mari oportunităţi de networked multimedia pentru operatorii de cablu şi de telecomunicaţii."

În 2007, CNN International a prezentat noul său serviciu pentru telefonia mobilă. CNN Mobile permite utilizatorilor să fie informaţi oriunde ar fi şi chiar să acceseze blogurile CNN "In the Field" prin intermediul reţelei internaţionale de corespondenţi. Investiţia CNN International cu scopul de a satisface nevoia de schimbare a comportamentului de consum a inclus şi implementarea unui grup de research digital în 2007, pentru a măsura cât de mult este accesat CNN de către consumatori, prin intermediul unor instrumente non-lineare, cum ar fi Internetul, telefonia mobilă sau IPTV.

Iniţiativele digitale recente ale CNN International cuprind parteneriate de content sharing cu portalurile cele mai bune in domeniul web -TV programming şi o rebrandare a CNN.com.

Într-o perioadă în care advertiserii caută soluţii de brand inovative, bazate pe platforme multiple, CNN International poate să ofere insight-uri utilizatorilor săi globali, tendinţe de piaţa şi de media, precum şi să ofere date precise clienţilor săi internaţionali.

Ericsson este cel mai mare furnizor global de tehnologie şi servicii pentru operatorii de telecomunicaţii. Lider pe piaţa de tehnologii mobile 2G şi 3G, Ericsson asigură servicii de comunicaţii şi administrează reţele care servesc mai mult de 185 de milioane de abonaţi. Portofoliul companiei cuprinde atât infrastructura pentru reţele mobile şi fixe, cât şi soluţii broadband şi multimedia pentru operatori, companii şi dezvoltatori. Prin parteneriatul cu Sony Ericsson sunt furnizate consumatorilor dispozitive mobile de ultimă generaţie.

Ericsson îşi dezvoltă viziunea - "comunicăm pentru toţi"- prin inovaţie, tehnologie şi soluţii de business durabile. Mai mult de 70.000 de angajaţi, din 175 de ţări, au adus un venit de 27.9 miliarde de USD (189 miliarde coroane suedeze) în 2007. Ericsson a fost fondat în 1876, cu sediul central în Stockholm, Suedia,compania fiind listată la bursele din Stockholm, Londra şi NASDAQ.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb