• Piaţa băuturilor răcoritoare necarbonatate din România reprezintă 9% din totalul pieţei băuturilor răcoritoare
Compania Coca- Cola România lansează pe piaţa internă o nouă gamă de băuturi răcoritoare necarbonatate cu arome de fructe - Cappy Ice Fruit. Cappy Ice Fruit cuprinde o gamă de arome ce conţine trei mixuri delicioase de suc de fructe: Orange&Grapefruit, Red Fruits şi Multivitamin. Toate reprezintă combinaţii de suc de fructe, cu vitamine adăugate, fără conservanţi. Piaţa băuturilor răcoritoare necarbonatate din România reprezintă 9% din totalul pieţei băuturilor răcoritoare (fără alcool) şi ocupă locul trei ca volum, după băuturile răcoritoare carbonatate şi apă. Evoluţia pieţei băuturilor răcoritoare necarbonatate a cunos-cut o dezvoltare susţinută, în creştere cu 56%, în mai 2006, faţă de aceeaşi lună a anului trecut (conform raportului MEMBR - mai 2006).
"În cadrul acestei creşteri, brandul Cappy este lider de piaţă, conform raportului MEMBR din luna mai a anului 2006. Vânzările Cappy au cunoscut o evoluţie spectaculoasă de la an la an: din 2001 şi până în 2005, creşterea anuală compusă (compund annual growth) fiind de 37%. Tendinţa actuală a consumatorilor este de a se îndrepta către produsele din categoria premium şi, de aceea, considerăm că lansarea Cappy Ice Fruit se face într-un moment oportun", a declarat Nicoleta Enache, Senior Brand Manager Noncarbonated Bevera-ges pentru Coca-Cola România, Bulgaria şi Moldova. Lansarea Cappy Ice Fruit pe piaţa din România, sub sloganul "Fructe în combinaţii răcoritoare!", este susţinută de o campanie publicitară pe principalele staţii TV, cât şi prin execuţii speciale de outdoor şi print-uri în principalele reviste glossy şi cele adresate retailerilor.