"Coca-Cola" redescoperă, anul acesta, cu ajutorul "Lowe" clasicul. În perioada 12 iulie - 23 august, "Noua colecţie de pahare clasice!" poate ajunge pe masa oricărui consumator de Coca-Cola, Coca-Cola light şi Fanta portocale.
Mecanismul promoţiei este simplu - colectînd trei capace galbene (create exclusiv pentru această promoţie) de pe sticlele de Coca-Cola, Coca-Cola light şi Fanta portocale de 2L, împătimiţii acestor băuturi răcoritoare cîştigă garantat un pahar de colecţie Coca-Cola. "Evocînd tradiţia distracţiei Coca-Cola, «Noua colecţie de pahare clasice!» constă din trei modele diferite de pahare, cu un design original, ce invită consumatorii fideli în atmosfera petrecerilor americane ale anilor '40-'50, cu muzică retro, distracţie maximă şi mai ales multă Coca-Cola. Titlul promoţiei «Noua colecţie de pahare clasice!» şi design-ul paharelor sunt un concept original Lowe", a declarat Claudia Porojan, Client Service.
Comunicarea "Noii colecţii de pahare clasice!" va fi susţinută la punctele de vînzare (prin postere, bannere şi materiale de decor ce poartă amprenta acestei atmosfere retro), dar şi pe pagina web a companiei Coca-Cola (www.coca-cola.ro) şi pe maşinile flotei de vînzări. În plus, campania de comunicare are şi o componentă TV - "Eşti într-un club. Drum&base, lumini reci, lumea dansează. Deodată un cuplu se apropie într-un sărut exhibiţionist însă... sărutul lor e, de fapt, un sărut de film clasic - buzele abia se ating, ea are capul dat pe spate, el o ţine de mijloc... Dulce-desuet, naiv şi într-un contrast flagrant cu prezentul. Anii '40 au revenit, prin paharele clasice Coca-Cola", a spus Mihai Coliban, Creative Director.