Coca-Cola România a lansat promoţia "Eşti căutat pentru FIFA World Cup" TM, ce se desfăşoară în perioada 15 mai -9 iulie 2006. Prima promoţie care foloseşte sistemul de poziţionare globală prin satelit (GPS) organizată vreodată în România, "Eşti căutat pentru FIFA World Cup" TM, oferă consumatorilor posibilitatea de a câştiga, pe lângă multe alte premii, 5 excursii VIP de 2 persoane la finala FIFA World Cup TM.
Natalia Preduţ, Senior Brand Manager Coca-Cola şi Coca-Cola light pentru România, Bulgaria şi Moldova, a precizat: "Este "un joc" pe care îl propunem consumatorilor noştri microbişti: câştigătorii marilor premii vor fi localizati prin satelit oriunde ar fi, vor fi aduşi cu elicopterul la Bucureşti pentru a le oferi premii pe măsura pasiunii lor. Mesajul nostru este: < Bea Coca-Cola şi noi te vom găsi să te premiem oriunde ai fi >. Este un mecanism inovativ prin care vrem să recompensăm consumatorii de Coca-Cola, iubitori ai fotbalului. De la elicopterele care survolează oraşele din România şi până la mecanismul în sine, promoţia promite să fie spectaculoasă. Promoţia face parte din campania Crede, dezvoltată împreună cu agenţia de publicitate McCann Erickson în Romania, pe marginea unui insight local: "găşeste ceva în care să crezi".
Promotia "Esti căutat pentru FIFA Wolrd Cup" va fi comunicată prin spot TV, radio, presă, acţiuni inovative, materiale de comunicare la punctele de vânzare, activări în canalele cheie şi o amplă componentă de PR. Coca-Cola este partener oficial al Campionatului Mondial de Fotbal 2006. Susţinătoare activă a fotbalului - atât a fotbalului "tradiţional", dar şi a fotbalului feminin şi de tineret, Coca-Cola s-a asociat cu FIFA devenind din 1978, sponsor oficial al Cupei Mondiale de Fotbal.