Coca-Cola România anunţă, printr-un comunicat de presă remis redacţiei, alianţa dintre brandul Coca-Cola Zero şi mult-aşteptata aventură James Bond "QUANTUM OF SOLACE", care va fi lansată în toată lumea în luna noiembrie 2008. Acesta este primul parteneriat promoţional pentru Coca-Cola Zero pe plan internaţional, de la lansarea sa globală începută în 2005. Parteneriatul consolidează poziţionarea masculină a brandului Coca-Cola Zero prin asocierea cu mult-aşteptatul film "QUANTUM OF SOLACE".
Daniel Craig îşi reia rolul de agent 007 - personajul James Bond al lui Ian Fleming - în "QUANTUM OF SOLACE", lansarea Metro-Goldwyn-Mayer Pictures/Columbia Pictures a celei de-a 22-a aventuri EON Productions, cea mai longevivă franciză de film din istoria cinematografiei. Filmul este produs de Michael G. Wilson şi Barbara Broccoli şi regizat de Marc Foster. Scenariul a fost scris de Paul Haggis, Neal Purvis şi Robert Wade.
Derk Hendriksen, Global Brand Director pentru Coca-Cola Zero, a declarat: "QUANTUM OF SOLACE este, fără dubiu, unul dintre cele mai aşteptate filme ale anului, iar noi suntem foarte încântaţi de rolul pe care îl avem. Coke Zero şi Bond au în comun o personalitate îndrăzneaţă şi o comunitate globală de fani, astfel încât acest parteneriat este pur şi simplu perfect".
Coca-Cola Zero desfăşoară o campanie de marketing complet integrată în mai mult de 50 de ţări pentru a susţine acest parteneriat. Campania include publicitate TV, publicitate în cinematografe, publicitate în presă şi panotaj, dar şi acţiuni promoţionale la punctele de vânzare şi în cinematografe. Agenţia de publicitate care gestionează brandul la nivel global, Wieden + Kennedy, Amsterdam, a creat un spot TV de mare impact pentru a susţine acest parteneriat.
"În România, Coca-Cola Zero joacă rolul principal într-o campanile integrată de marketing care aduce un omagiu elementelor vizuale tradiţionale din filmele Bond - siluetele Bond marcă înregistrată, sofisticatele fete Bond şi acţiunea plină de energie. În acest fel sperăm să atragem atenţia publicului nostru ţintă şi să reuşim să îl facem să rezoneze cu elementele filmului", a adăugat Sonia Micu, Junior Brand Manager Coca-Cola Light şi Coca-Cola Zero.
Campania locală din România include spoturi TV de 60, 35 şi 30 secunde, o promoţie naţională intitulată "Câştigă la fiecare 007 ore", activări online dezvoltate împreună cu Webstyler, panotaj, promoţii la punctele de vânzare şi în cinematografe ce preced lansarea filmului care va avea loc în România pe 7 noiembrie 2008.
Spotul animat, adaptat pentru piaţa locală de McCann Erickson, începe cu o secvenţă binecunoscută din filmele James Bond: împuşcătura care deschide filmele Bond şi silueta lui Bond într-un peisaj pustiu. În timp ce Bond se apropie de o femeie misterioasă pentru a primi o sticlă de Coca-Cola Zero pe care ea o ţine în mână, pământul se sfărâmă sub picioarele lor şi sticla este aruncată în aer. Sticla de Coke 0 şi siluetele evocatoare ale faimoaselor fete Bond se răsucesc pe ecran, iar sticla ajunge din nou în mâna femeii în timp ce ea dispare într-o maşină sport. Într-un peisaj ce conturează forma binecunoscută a sticlei de Coca-Cola, începe o cursă între maşini sport. Bond învinge apoi câţiva răufăcători în încercarea sa de a ajunge la fată şi de a recupera sticla de Coke Zero.
Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor peste 450 de băuturi carbogazoase sau necarbogazoase. Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind brandul cel mai valoros din lume, portofoliul companiei include alte 12 branduri de peste un miliard de dolari, inclusiv Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid şi Georgia Coffee. La nivel global, suntem furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, sucuri şi nectaruri, ceaiuri şi cafele ready-to-drink. Prin intermediul celui mai mare sistem de distribuţie din lume, consumatorii din peste 200 de ţări savurează băuturile companiei la o rată de 1.5 miliarde de porţii pe zi.
EON Productions
EON Productions/Danjaq, LLC, este deţinută de familia Broccoli şi a produs douăzeci şi două de filme James Bond încă din 1962, inclusiv QUANTUM OF SOLACE. Filmele James Bond, produse de Michael G. Wilson şi Barbara Broccoli, constituie cea mai longevivă franciză din industria cinematografiei şi includ recentele filme de mare succes GoldenEye, Tommorow Never Dies, The World is Not Enough, Die Another Day şi Casino Royale. EON Productions şi Danjaq LLC sunt companii afiliate şi controlează întregul comerţ legat de seria James Bond, la nivel mondial.
Despre Columbia Pictures
Columbia Pictures, parte a grupului Columbia TriStar Motion Picure, este o companie Sony Pictures Entertainment. Sony Pictures Entertainment (SPE) este o sucursală a Sony Corporation America (SCA), o filială a Sony Corporation, cu sediul în Tokyo. Activităţile Sony Corporation la nivel global includ producţia şi distribuirea lung-metrajelor; realizarea şi distribuirea produselor de televiziune; crearea şi distribuirea de conţinut digital; investiţiile în posturi de televiziune din întreaga lume; achiziţionarea şi distribuirea produselor de home entertainment; operarea echipamentelor de studio; dezvoltarea produselor, serviciilor şi tehnologiilor noi de divertisment şi distribuirea produselor de cinematografie şi televiziune în 67 de ţări.
Despre Metro-Goldwyn-Mayer Inc.
Metro-Goldwyn-Mayer Inc. este o companie independentă de producţie şi distribuţie de filme, emisiuni de televiziune, home video şi teatru. Compania deţine cea mai mare filmotecă de filme moderne din lume, cu aproximativ 4000 de titluri şi peste 10 400 de episoade ale programelor de televiziune. Filmele realizate de companie au primit 208 premii Oscar, una dintre cele mai mari colecţii câştigătoare din lume, şi include numeroase serii de film, inclusiv James Bond, Pantera Roz şi Rocky. MGM este deţinută de un consorţiu de investitori format din Sony Corporation America, Providence Equity Partners, Texas Pacific Group, Comcast Corporation şi DLJ Merchant Banking Partners.