Compania "Transavia" îşi lansează prima campanie integrată de imagine

Mădălina Naumencu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 16 iunie 2006

În contextul de luptă antiaviară, cu care se confruntă în prezent piaţa cărnii de pui, compania Transavia, unul dintre cei mai importanţi producători de carne de pasăre din România, îşi consolidează poziţia pe piaţă prin lansarea unei campanii integrate de imagine, care constituie un pas firesc pentru noua etapă de construire de brand pe care o parcurge aceasta.

La campanie au colaborat agenţiile: Image Factory - project management şi strategie de comunicare, Grapefruit - branding şi design ambalaje, Gavrilă şi Asociaţii - creaţie publicitară şi Media Investment - media.

Campania vizează lansarea unei noi identităţi vizuale a companiei, care sintetizează evoluţia Transavia de la o companie mică la o companie de top cu prezenţă naţională, a unui nou brand de produs şi a unui concept creativ susţinut de o campanie media şi de relaţii publice.

În urma procesului de rebranding, demarat în cursul anului trecut cu un audit al brandului corporatist, noua semnătură grafică adoptată este bazată pe un simbol uşor de recunoscut - creasta de pui. În ceea ce priveşte ambalajele Transavia, acestea nu sunt doar simple cutii pentru produse, conceptul grafic al acestora transpunînd prin intermediul fotografiilor spiritul transilvănean (onestitatea, seriozitatea şi hărnicia), care este elementul esenţial al brandului Transavia. De asemenea, schema monocromatică este un element puternic diferenţiator la raft care facilitează alegerea sortimentelor. Actuala platformă de comunicare, bazată pe sloganul "Una şi bună", evidenţiază valorile principale ale mărcii care sunt seriozitatea şi expertiza în creşterea puilor, procesarea şi comercializarea cărnii de pasăre, calitatea autentică a produselor şi atitudinea eficientă şi cooperantă pe care o abordează personalul în relaţiile cu clienţii.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb