În contextul de luptă antiaviară, cu care se confruntă în prezent piaţa cărnii de pui, compania Transavia, unul dintre cei mai importanţi producători de carne de pasăre din România, îşi consolidează poziţia pe piaţă prin lansarea unei campanii integrate de imagine, care constituie un pas firesc pentru noua etapă de construire de brand pe care o parcurge aceasta.
La campanie au colaborat agenţiile: Image Factory - project management şi strategie de comunicare, Grapefruit - branding şi design ambalaje, Gavrilă şi Asociaţii - creaţie publicitară şi Media Investment - media.
Campania vizează lansarea unei noi identităţi vizuale a companiei, care sintetizează evoluţia Transavia de la o companie mică la o companie de top cu prezenţă naţională, a unui nou brand de produs şi a unui concept creativ susţinut de o campanie media şi de relaţii publice.
În urma procesului de rebranding, demarat în cursul anului trecut cu un audit al brandului corporatist, noua semnătură grafică adoptată este bazată pe un simbol uşor de recunoscut - creasta de pui. În ceea ce priveşte ambalajele Transavia, acestea nu sunt doar simple cutii pentru produse, conceptul grafic al acestora transpunînd prin intermediul fotografiilor spiritul transilvănean (onestitatea, seriozitatea şi hărnicia), care este elementul esenţial al brandului Transavia. De asemenea, schema monocromatică este un element puternic diferenţiator la raft care facilitează alegerea sortimentelor. Actuala platformă de comunicare, bazată pe sloganul "Una şi bună", evidenţiază valorile principale ale mărcii care sunt seriozitatea şi expertiza în creşterea puilor, procesarea şi comercializarea cărnii de pasăre, calitatea autentică a produselor şi atitudinea eficientă şi cooperantă pe care o abordează personalul în relaţiile cu clienţii.