comunicare online prin Personal Space de la Orange

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Telecomunicaţii / 31 august 2007

Orange, liderul telecomunicaţiilor din România, lansează Personal Space, un nou serviciu online care integrează serviciile SIM Agenda Back-up, Grup Mesaje Scrise, Mesaje Aniversare şi Out of office, precum şi o componentă interactivă pentru clienţii Orange. În Personal Space, clienţii Orange au posibilitatea să îşi definească propriul profil, cu o descriere personală şi o fotografie, să vizualizeze statusul altor utilizatori online, să caute utilizatori în funcţie de anumite criterii şi să comunice cu aceştia prin mesaje instant sau mesaje scrise.

Serviciul este grupat în trei secţiuni principale: Backup & Restore, Messaging şi Networking.

Backup & Restore conţine servicii care permit salvarea datelor personale şi face posibilă recuperarea acestora. În această secţiune este inclus serviciul SIM Agenda Backup, o metodă sigură de a salva numerele de telefon de pe cartela SIM pe serverul Orange în condiţii de confidenţialitate.

Sectiunea Messaging cuprinde servicii care facilitează comunicarea rapidă prin mesaje scrise cu grupuri mari de destinatari sau cu destinatari unici şi care permit clienţilor Orange să trimită notificări scrise atunci când nu pot răspunde la telefon. Această secţiune cuprinde serviciile Grup Mesaje Scrise şi Out of office.

Networking este o secţiune destinată comunicării online prin mesaje instant, socializării sau programării unor mesaje automate pentru zilele aniversare ale cunoscuţilor. Din această secţiune fac parte serviciile Mesaje Aniversare şi chat-ul Personal Space.

La fiecare accesare a serviciului online Personal Space, clienţii Orange primesc o parolă care poate fi utilizată într-o singură sesiune. Dacă activează simultan toate serviciile disponibile în Personal Space, clienţii Orange plătesc 0,40 euro/lună, la care se adaugă costul mesajelor scrise trimise folosind serviciile Grup Mesaje Scrise, Mesaje Aniversare sau Out of office. Din chat-ul Personal Space, mesajele instant sunt transmise gratuit pe web.

Toate serviciile din Personal Space sunt disponibile pentru clienţii Orange cu abonament. Utilizatorii Orange PrePay au acces la Personal Space, cu excepţia serviciilor Mesaje Aniversare şi Out of office. Serviciul Personal Space poate fi activat prin Self Care la 100# sau prin apel gratuit la Serviciul Clienţi.

"Personal Space este un serviciu dezvoltat în jurul agendei de contacte, care facilitatează comunicarea online între prieteni şi oferă o oportunitate pentru dezvoltarea unor noi servicii online", a declarat Bogdan Ciubotaru, Senior Product Manager la Orange România.

Mai multe detalii despre Personal Space se găsesc la adresa www.orange.ro.

the future"s bright, the future"s Orange

despre Orange România

Orange este lider de piaţă în România cu 8,572 milioane de clienţi la sfărşitul lunii iunie 2007 şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe 5 continente.

La sfârşitul lunii iunie 2007, Orange România a avut venituri de 578 milioane de euro, în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 52 de locaţii în toată ţara.

Orange România oferă o gamă largă de servicii de comunicaţii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.

Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfasoară într-o maniera responsabilă.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb