Graffiti BBDO în parteneriat cu Scandia, liderul pieţei româneşti de conserve de carne şi pate, a desemnat cei trei câştigători ai ediţiei din acest an a concursului de creaţie publicitară "Drum către Golden Drum". Concurenţii au avut ca temă turismul res-ponsabil. Pe locul întâi s-a plasat Ana Maria Taralunga (20 de ani), studentă în anul III la Facultatea de Litere din Bucureşti, secţia Comunicare şi Relaţii Publice. Propunerile creative ale Anei Maria au fost grupate în campania intitulată "Să recuperăm naturaleţea naturii". Premiul care îi revine concurenţei clasate pe primul loc constă în participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum (Portoroz, Slovenia, 1-6 octombrie 2006). Graffiti BBDO împreună cu Scandia vor acoperi costurile de călătorie iar accesul la festival (seminarii şi gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. În plus, Ana Maria Taralunga poate efectua o lună de practică în agenţia Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuării colaborării.
Câştigătorii locurilor 2 şi 3 sunt Ioan Alexandru Murg (21 de ani) şi respectiv Alexandra Bogdan (23 de ani). Ambii concurenţi primesc ca premiu o lună de practică la Graffiti BBDO şi ar putea deveni membri ai echipei după o confirmare ulterioară.
Ediţia din acest an a concursului, cea de-a patra, s-a des-făşurat în perioada 25 iunie - 31 iulie 2006 şi s-a adresat tinerilor sub 26 de ani care nu lucrează în publicitate. Juriul a fost compus din: Bogdan Mirică - director de Creaţie Graffiti BBDO şi preşedinte al juriului, Sorin Psatta - director de Strategie şi Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog - director Comercial Scandia şi Gabriela Marculet - Director Marketing Scandia. Membrii juriului au notat propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat în brief.