Cristina Chiriac şi Paula Pîrvănescu au susţinut, ieri, conferinţa "Preţul succesului", în cadrul căreia au fost dezbătute teme precum: provocările femeilor într-o instituţie de stat, crearea unei cariere împotriva obstacolelor sau echilibrarea carierei cu viaţa personală.
Cristina Chiriac, preşedintele Confederaţiei Naţionale pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), doctor in economie al Academiei Române şi fost vicepreşedinte al Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului, a afirmat că elementul care a motivat-o să intre într-o instituţie de stat a fost "Dorinţa unei schimbări a societăţii".
Paula Pîrvănescu, fost Secretar de Stat al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat a spus că experienţa avută în cadrul instituţiei în care a activat, a fost benefică pentru cariera domniei sale.
Invitatele evenimentului au punctat că, pe parcursul activităţii lor în organismele de stat, au întâmpinat mai multe obstacole, cel mai important fiind dat de faptul că nu au fost luate în serios de colegi.
O problemă pe care cele două femei de succes au mai avut-o a fost legată de sacrificarea timpului pe care l-ar fi putut petrece cu familia.
Moderată de Rodica Lupu, fondatoare şi CEO al companiei de consultanţă în management strategic şi finanţare Loop Operations şi al Ingenius Hub, conferinţa face parte din seria de evenimente "Femei cu sens", dedicată femeilor în căutare de partenere de business sau networking în scopul interacţionării şi informării asupra a diferite subiecte, îndeosebi legate de mediul de afaceri.
Obiectivele conferiţei au fost sublinierea nevoii unui model feminin, o femeie inteligentă, cultă, educată care are o carieră profesională impresionantă sau care este fericită fără să fie nevoită să facă sacrificii.
Seria de evenimente "Femei cu sens" urmăreşte încurajarea femeilor de toate vârstele în susţinerea valorilor, fără a se lăsa influenţate de stereotipuri. De asemenea, vrea să creeze un spaţiu de comunicare, de împărtăşire a experienţelor profesionale şi construirea unei comunităţi în care femeile să înteleagă importanţa parteneriatelor şi în care să îşi găsească sau să regăsească sensul şi calea profesională, precum şi mentori, partenere, colaboratoare, sau cliente.