Studii recente arată că 93% dintre oameni au folosit contextul social pandemic pentru a reflecta asupra condiţiei lor. Peste 80% spun că semnificaţia succesului este alta. Pun mai mare accent pe echilibrul intre viaţa personală şi muncă, pe flexibilitate şi, mai ales, pe sănătatea mintală, conform unui comunicat remis redacţiei.
Tot mai multe corporaţii au înţeles nevoia de a oferi angajaţilor cursuri de dezvoltare personală. Numai în cazul Brightway, peste 4.000 de persoane au participat la diferite cursuri de dezvoltare personală şi profesională. Iar în cazul International House Bucureşti, peste 2.000 români au participat la cursuri.
Cele mai căutate cursuri în perioada asta au fost cele cu o componentă mare umană. Au fost creşteri de 3 ori mai mari pentru sesiunile cu componentă emoţional, precum cele de growth-mindest, comunicare folosind PCM, negociere şi persuasiune sau leadership vs. parenting. De cealaltă parte, cele mai căutate cursuri de limbi străine au fost cele cele de germană. În anul 2021, a existat o creştere de 15% pentru acestea, în timp ce cererea pentru cursuri de limbă franceză a fost de 10%.
Pornind de la această necesitate Brightway & International House Bucureşti realizează, începând de luna aceasta, un parteneriat prin care pun la dispoziţia companiilor cursuri de dezvoltare personală şi profesională integrate, pentru a răspunde nevoilor tot mai dinamice de pe piaţa muncii.
Brightway va asigura componenta de cursuri de dezvoltare personală şi profesională, iar International House Bucureşti va pune la dispoziţia companiilor cursurile lingvistice, într-un parteneriat care va asigura complementaritate.
"Am avut ocazia să cunosc echipa International House îndeaproape şi am fost bucuros să regăsesc oameni pentru care a servi clientul la standarde de excelenţă este o preocupare continuă. Pentru Brightway, parteneriatul cu IH înseamnă că avem pe cine să ne bazăm când vrem să ne ajutăm clienţii să se dezvolte învăţând o limbă străină", mărturiseşte Mihai Arghire, Managing Partner Brightway.
Astfel, clienţii vor putea accesa mai rapid şi uşor cursurile de care au nevoie, dar şi oferte speciale avantajoase pentru cei care achiziţionează un produs de training la recomandarea organizaţiei-partener.
,,Parteneriatul cu Brightway deschide noi posibilităţi de împlinire a nevoilor de dezvoltare şi creştere a clienţilor din portofoliul nostru. Împreună putem să ne servim clienţii într-o manieră mai completă, ajutându-i să îşi atingă obiectivele lor îndrăzneţe. Ne bazăm pe expertiza înaltă a consultanţilor şi trainerilor Brightway" spune Mihai Gânj, Managing Partner IH Bucureşti.
În 17 ani pe piaţa de training din România, Brightway a strâns peste 25.000 de participanţi în proiectele coordonate de cei 22 de traineri şi formatori. Specialiştii predau cursuri centrate pe patru direcţii masive de dezvoltare: training, consultanţă & coaching, teambuilding şi recrutare. Cursurile sunt diverse, de la mindset, finanţe sau leadership, până la meditaţie ghidată, aromacologie, terapie cu câini, tehnici de prim ajutor sau chiar sporturi extreme. IH Bucureşti contează pe 150 de profesori care au servit de-a lungul celor 20 de ani de existenţă peste 400 de companii client şi 28.600 de cursanţi.