"Coty Beauty" a organizat primul seminar dedicat artei parfumurilor, susţinut de către cunoscutul parfumier Pierre Bourdon, preşedintele companiei Fragrance Resources din Paris. Evenimentul s-a adresat jurnaliştilor din publicaţiile de specialitate şi personalităţilor din lumea mass-media.
În cadrul seminarului, Pierre Bourdon, parfumier principal şi preşedinte al companiei franceze "Fragrance Resources", a iniţiat audienţa în subiecte precum evoluţia tendinţelor olfactive în diverse culturi şi perioade istorice, familii olfactive şi proceduri de creare a parfumurilor, ingrediente folosite în industria modernă a parfumurilor. De asemenea, au fost prezentate studii de caz pentru esenţe care poartă semnătura lui Pierre Bourdon.
"Mă aflu pentru prima oară în România şi sunt încîntat să descopăr că în ţările est-europene există un asemenea entuziasm pentru lumea fascinantă a parfumeriei", a declarat Pierre Bourdon.
Absolvent al celebrei şcoli de parfumerie de la Grasse, Pierre Bourdon are o experienţă de peste 30 de ani în industria parfumurilor. Pentru Coty, Pierre Bourdon a creat Sport Fever, Game Spirit, Fresh Vibes şi Sensual Instinct (adidas) precum şi Esprit For My Peace. De asemenea, el este autorul unor parfumuri precum Dolce Vita (Christian Dior), Cool Water şi Good Life (Davidoff), Jil Sander Sun sau JOOP! Homme.
Prezentă în ţara noastră din anul 1997, "Coty Beauty România" este o subsidiară a companiei americane "Coty Inc.", lider mondial în producţia şi distribuţia de parfumuri în categoriile mass-market şi semi-selectivă.
Portfoliul de mărci "Coty Beauty România" acoperă segmente importante ale pieţei de cosmetice din ţara noastră: parfumerie semi-selectivă (Isabella Rossellini, Pierre Cardin, Celine Dion, Esprit), parfumerie mass-market (Pret a Porter, Chanson, Crossmen, Route 66, Exclamation), produse de îngrijire pentru bărbaţi şi femei (adidas), cosmetică decorativă (Rimmel, Astor, Miss Sporty).
Coty Inc. este una dintre cele mai importante companii în industria mondială a frumuseţii, înregistrînd o cifră totală de vînzări de 1,7 miliarde dolari în anul 2003. Avînd sediul central la New York şi subsidiare în peste 25 de ţări, Coty Inc. dispune de un portofoliu larg de mărci globale, împărţite în cele trei categorii principale de parfumuri, cosmetică decorativă şi îngrijire personală pentru segmentele de masă, semi-selectiv şi de lux.