Compania "amb Wine", care deţine Crama boutique Liliac, estimează, pentru 2015, vânzări de 4 milioane de lei, cu 33% mai mult decât în 2014.
Victor Ciupercă, country manager amb Holding, care deţine Crama Liliac, a declarat: "2014 a fost un an bun pentru noi. Am încheiat şi ultima etapă de dezvoltare a Cramei Liliac. Vânzările au legătură cu maturizarea viei. În 2014 am crescut cu 70% faţă de 2013, am vândut toată producţia. Începând cu 2015, intrăm într-o etapă de consolidare a poziţiei construite în cei cinci ani de activitate pe piaţa vinurilor premium. În 2015, creşterea este mai temperată, ca şi piaţa, mizând pe actuala capacitate de producţie şi pe extinderea parteneriatelor cu distribuitorii la nivel naţional. După acest an, rata va fi mai mică şi vom veni cu mai multe varietăţi".
Compania a anunţat, ieri, finalizarea procesului de mărire a Cramei Liliac din comuna Batoş, în urma unei investiţii de 7 milioane de euro. Astfel, capacitatea actuală de producţie este de 260.000 de litri, urmând să urce până la 350.000 de litri, în acest an.
Compania produce şi comercializează în România brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac şi Crepuscul.
Potrivit lui Victor Ciupercă, anul trecut au fost vândute în segmentul Horeca 65 de mii sticle de Liliac, iar în retail au fost vândute 15 mii de sticle de Crepuscul.
Domnia sa a precizat că 10-15% din producţie merge la export în Austria, Germania şi Polonia.