CRAME "Carl Reh Winery" deţine 10-15% din piaţa vinurilor de înaltă clasă
EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Frăţia Vinului / 29 octombrie 2010
Ţintirea continuă către îm-bunătăţirea şi creşterea performanţelor, precum şi comunicarea eficientă a brandurilor şi valorilor şi a pasiunilor care le nasc reprezintă principalele elemente pe care se bazează strategia companiei "Carl Reh Winery" pentru depăşirea crizei economice.
Dragoş Dumitru, director de export în cadrul societăţii, ne-a precizat că o mare importanţă pentru succesul companiei o au, printre altele, cunoaşterea rolului oamenilor, a relaţiilor dintre ei şi a lucrului în echipă, dar şi subordonarea în faţa calităţii, implicarea cu pasiune în toate activităţile legate de viticultură, vinificaţie, adminis-traţie, marketing, vânzări şi dis-tribuţie.
Potrivit domniei sale, în ultimul timp, societatea a redus şi a optimizat unele costuri, fără a fi nevoie să micşoreze preţurile sau capacitatea de producţie. Investiţiile majore din acest an ale companiei au vizat promovarea şi în viitor societatea intenţionând să in-ves-tească în marketing şi promovare.
Având o cotă de piaţă de 10-15% pe segmentul vinurilor de înaltă clasă, "Carl Reh Winery" produce în proporţie de 7-10% vin premium şi super premium. Totodată, compania exportă o parte din producţia sa în Germania, Polonia şi Spania. Preţurile recomandate de producătorul de la Oprişor se situează între 8,5 şi 1.200 de lei, după cum ne-a spus Dragoş Dumitru.
Compania a fost înfiinţată în anul 1994, de "Reh Kendermann" GmbH, din Germania şi, în prezent, are 246 de angajaţi.
Situată la 15 kilometri de Dunăre, în satul Oprişor, crama "Carl Reh Winery" a fost creată în ideea de a produce vinuri de calitate superioară, cu un profil nou şi unic, care să difere de orice alt produs existent pe piaţa din România, ne-au spus reprezentanţii companiei. Potrivit acestora, esenţa şi filozofia societăţii sunt reprezentate de "dragostea pentru vin, care se împleteşte cu cu cele mai bune practici şi experienţa de a folosi cele mai moderne tehnologii de fabricare a vinului".
Prima podgorie a "Carl Reh Winery" a fost înfiinţată în anul 2001, în urma replantării vechilor vii care rămăseseră pe dealurile Golul Drancei, din judeţul Mehedinţi. "Acesta a reprezentat începutul unui program complet de replantare a 350 de hectare de vie, iar în următorii ani au aparut şi primele vinuri < Carl Reh Winery > pe piaţa românească", ne-au mai precizat reprezentanţii societăţii.
Fiind unul dintre cei mai mari exportatori de vinuri de la noi, "Carl Reh Winery" a produs o serie de vinuri care au fost premiate pentru calitate, în competiţii naţionale şi internaţionale.
Producător şi importator deopotrivă, pe lângă produsele proprii, compania mai distribuie şi vinuri ale unor societăţi internaţionale cu renume, cum ar fi "Reh Kenderman", "Lindemans", "Rosemount", "Penfolds" şi "Beringer".