Creative & Bright duce parteneriatul strategic cu Stadler & Partners, companie de tehnologie, la următorul nivel şi anunţă un nou model operaţional în România, axat pe factorul uman, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, companiile irosesc potenţialul tehnologiei prin direcţionarea resurselor strict către soluţiile digitale, fără să aloce atenţie factorului uman, care este responsabil în proporţie de circa 50% de succesul digitalizării companiilor, conform datelor Creative & Bright.
Totodată, doar 16% dintre programele de transformare digitală derulate de companii reuşesc să fie de success, conform unui studiu McKinsey&Company. Ignorarea sau implicarea redusă a factorului uman conduce cel mai adesea către eşecuri sau rezultate de scurtă durată.
Creative & Bright propune un nou model de abordare, structurat pe trei dimensiuni importante din business: cultura şi pregătirea angajaţilor pentru procesul de transformare şi schimbare, optimizarea şi eficientizarea execuţiei proceselor prin adoptarea soluţiilor de automatizare.
"Transformarea digitală este, în primul rând, o transformare de mentalitate. Prin acest parteneriat, ne propunem să optimizăm procesele, nu să grăbim oamenii, pentru că a face lucrurile mai repede nu înseamnă a le face în viteză, ci mai eficient. Prin soluţiile oferite, procesele devin mai simple, mai uşor de înţeles şi de executat, iar calitatea muncii creşte. În acelaşi timp, erorile umane sunt reduse, iar fluxul de venituri se accelerează. Pregătim oamenii şi creăm cultura care să susţină toate acestea, oferind în acelaşi timp noi oportunităţi de dezvoltare, pentru atingerea şi manifestarea adevăratului potenţial", a declarat Dana Tudor, fondator Creative & Bright.
Prin parteneriatul cu Stadler & Partners, compania îşi propune să ofere un ecosistem care pune în centrul său pregătirea oamenilor, astfel încât aceştia să adopte cât mai uşor noul mod de gândire şi de lucru augmentat prin tehnologie, subliniază sursa citată.
Serviciile Creative & Bright şi Stadler & Partners se adresează în special companiilor cu peste 200 de angajaţi, fie ele locale sau filiale ale unor corporaţii. Printre principalele provocări pentru aceste companii sunt cele legate de dezvoltarea unei culturi organizaţionale care să susţină transformarea digitală.
"Rolul tehnologiei în cadrul organizaţiilor este acela de a susţine oamenii în maximizarea rezultatelor de business. Prin parteneriatul cu Creative & Bright le oferim clienţilor noştri un serviciu complet, cu un singur punct de contact. Propunem o nouă generaţie de model operaţional bazat pe tehnologie - pornind de la oameni, până la implementarea şi mentenanţa soluţiilor tehnice optime. Ne uităm atent la procese, identificăm ce activităţi merită să fie executate de oameni, şi care presupun o muncă repetitivă ce ar trebui automatizata. Practic, le oferim oamenilor posibilitatea să se concentreze pe acele activităţi ce generează un maxim de valoare pentru companie", a spus Denis Stadler, fondator Stadler & Partners.
Digitalizarea şi automatizarea generează o serie întreagă de beneficii, inclusiv reducerea timpului necesar executării proceselor, creşterea productivităţii şi a calităţii muncii, precum şi îmbunătăţirea nivelului de satisfacţie în rândul angajaţilor şi clienţilor.
În plus, companiile care s-au concentrat pe identificarea talentelor şi dezvoltarea oamenilor reuşesc în prezent să acopere peste 70% din nevoile lor digitale.
Noul parteneriat oferă companiilor, în primă fază, recomandări pe baza unei analize complexe privind procesele de business şi cultura organizaţională. Ulterior, angajaţii companiei trec printr-un proces de formare în ceea ce presupune întreaga transformare digitală a companiei, un pas esenţial pentru eficientizarea operaţiunilor. În acelaşi timp, echipele IT lucrează pentru dezvoltarea soluţiilor tehnice optime.
"O componentă importantă din acest ecosistem o reprezintă definirea optimizărilor care trebuie implementate într-o companie. Utilizarea performantă a instrumentelor de optimizare poate duce la reducerea duratei ciclului unui proces cu până la 80%, reducerea numărului de defecte/reprocesări de până la 45% şi creşterea vânzărilor cu până la 35%. Toate acestea pot avea un impact financiar semnificativ, în funcţie şi de dimensiunea companiei", a adăugat şi Aurelian Iuscu, fondator Business Future Solutions, companie care face parte din ecosistemul de parteneri Creative & Bright.
Soluţiile concepute prin acest parteneriat îmbină instruirea practică şi design-ul rolului fiecărui angajat în timpul proiectelor cu experienţe de învăţare captivante şi aplicaţii practice.
Programele sunt flexibile şi adaptate nevoilor organizaţiilor, fie că vorbim despre noi abilităţi în cadrul echipelor digitale, sau despre programe complete de transformare digital, se menţionează în comunicat.