Credit Europe Bank marchează un pas important înspre digitalizarea serviciilor sale prin lansarea noii aplicaţii de mobile banking monet, o soluţie eficientă şi sigură care le permite clienţilor să-şi gestioneze conturile, cardurile şi tranzacţiile financiare de oriunde, prin intermediul dispozitivelor mobile, potrivit unui comunicat transmis de Credit Europe Bank.
Aplicaţia de mobile banking monet se adresează atât clienţilor persoane fizice, cât şi juridice, şi se poate descărca uşor din App Store sau Google Play.
Clienţii care descarcă şi activează aplicaţia pot beneficia, până la finalul acestui an, de 3 rate suplimentare atunci când folosesc cardurile de credit CardAvantaj pentru cumpărături de peste 1.000 de lei, 0 comision pentru transferurile interbancare, indiferent de moneda în care sunt efectuate transferurile în aplicaţie, +0,5% extra dobândă faţă de dobânda standard pentru depozitele deschise din aplicaţie la orice sumă sau valută şi 5% dobândă pentru conturile de economii în lei, indiferent de soldul contului, conform sursei citate.
"Suntem încântaţi să anunţăm lansarea noii noastre aplicaţii de mobile banking, monet", declară Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România. "Digitalizarea serviciilor oferite de Credit Europe Bank prin soluţii eficiente şi sigure reprezintă o prioritate. Astfel, prin intermediul monet, clienţii Credit Europe Bank vor beneficia de acum de avantaje exclusive şi vor accesa o gama largă de opţiuni pentru a îşi administra mai uşor fondurile şi cardurile existente. monet este un instrument uşor de utilizat, ce le oferă control utilizatorilor asupra finanţelor personale din conturile Credit Europe Bank oriunde se află şi oricând au nevoie", se mai arată în comunicat.
Noua aplicaţie monet completează actuala soluţie mobilă AVANTAJ2go pentru gestionarea cardurilor pe care Credit Europe Bank o pune la dispoziţia clienţilor săi, transmite sursa citată.