"Escada" AG, producător german de îmbrăcăminte de lux pentru femei, a înregistrat pierderi nete de 6,3 milioane de euro (8,2 milioane de dolari) în primul trimestru fiscal, încheiat în 31 ianuarie, ca urmare a declinului vânzărilor, în contextul crizei financiare mondiale. În primul trimestru fiscal anterior, pierderea companiei a fost de 4 milioane de euro.
Vânzările au scăzut cu 7,5%, la 131,5 milioane de euro. Pentru 2009, compania aşteaptă ca vânzările sale să scadă în continuare.
Menţionăm că, în anul fiscal 2008, încheiat în octombrie, pierderile "Escada" au fost de 70,3 milioane de euro, faţă de 27 milioane de euro în exerciţiul precedent.
Potrivit firmei de consultanţă "Bain & Co.", piaţa produselor de lux, în valoare de 175 de miliarde de euro, ar putea scădea cu 3 - 7% anul acesta.