Elis Pavaje a raportat o creştere de aproximativ 43% a vânzărilor de pavaje rezidenţiale în primul semestru al acestui an, comparativ cu perioada similară din 2012, potrivit unui comunicat de presă.
Potrivit companiei, avansul este susţinut de noile produse de pavaj rezidenţial şi produsele ornamentale (palisade, blocuri de zid), precum şi de extinderea reţelei de distribuţie, produsele Elis Pavaje fiind în prezent comercializate în majoritatea reţelelor de tip Do It Yourself din ţară. "Nu în ultimul rând, creşterea vânzărilor a fost determinată de oferta completă de servicii oferită de companie: producţie, consultanţă, proiectare, transport, montaj", se mai arată în comunicat.
Emil Elisiu Goţa, director general Elis Pavaje, a declarat: "Produsele de pavaj rezidenţial îşi continuă trendul ascendent, tot mai mulţi clienţi alegând pavajul în detrimentul celorlalte opţiuni de amenajare a spaţiului exterior datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă precum: un design modern, rezistenţă la gelivitate şi la uzura şi un finisaj complet care permite aerisirea solului şi un drenaj eficient".
Clienţii care şi-au amenajat curţile în prima jumătate a acestui an cu pavaj rezidenţial au alocat pentru o suprafaţă de aproximativ 120 de metri pătraţi suma de circa 10.000 de lei , sumă care include produsele de pavaj şi montajul. Din valoarea totală a lucrării, între 30 şi 50% reprezintă preţul lucrărilor de montaj alcătuit din manoperă şi materialele auxiliare: nisip, balast, ciment, menţionează Elis Pavaje.
Elis Pavaje a înregistrat în 2012 o creştere de 15% a cifrei de afaceri, ajungând la 97,4 milioane lei, comparativ cu 84,6 milioane lei, vânzări realizate în 2011.