Creştere susţinută pentru Highlight Group şi în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR şi cu 30% pentru Highlight Agency

A.F.
Companii / 30 ianuarie

Creştere susţinută pentru Highlight Group şi în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR şi cu 30% pentru Highlight Agency

Anul 2024 a însemnat pentru grupul Highlight o continuare a creşterii constante din anii anteriori, susţinută de demersurile de consolidare a echipei, precum şi de diversificarea portofoliului de servicii şi clienţi.

Cifra de afaceri a grupului a depăşit astfel 8,5 milioane euro în 2024, un rezultat posibil ca urmare a derulării unui număr mare de proiecte, cu o varietate ridicată, în care competenţele fiecărui membru al echipei reunite au fost puse în valoare.

Highlight Agency a derulat în 2024 peste 800 de proiecte, atât pe piaţa locală cât şi la nivel european, în Cehia şi Italia. De la activări de tip national consumer promo, campanii de instore shopper sau instant win, teatralizări creative, promoţii şi branding în magazine, până la campanii integrate de comunicare, conferinţe de vânzări, caravane şi activări de festival, proiectele derulate de Highlight Agency anul trecut au acoperit întreaga paletă de servicii BTL şi au fost completate cu o creştere importantă a serviciilor de strategie şi branding. Toate acestea au condus la obţinerea unei cifre de afaceri de 7 milioane de euro, în creştere cu 30 % faţă de anul anterior, atât ca urmare a consolidării parteneriatelor mai vechi cât şi a creşterii volumului de activităţi pentru noii clienţi.

La rândul său, Highlight PR, agenţia de comunicare a grupului condusă de Aela Cotabiţă, a depăşit obiectivele de menţinere setate iniţial, înregistrând la final de an o creştere a cifrei de afaceri cu 60% faţă de 2023.

Astfel, anul 2024 a însemnat pentru Highlight PR atât consolidare cât şi o redefinire a paletei de servicii, implicit creşterea unor noi zone de business (cum ar fi cele în zona de creare de conţinut foto-video, comunicare online şi coordonare de campanii integrate de comunicare) în acelaşi timp cu dezvoltarea suplimentară a serviciilor de PR & media relations, influencer marketing şi PR events - toate translatate în peste 100 de proiecte derulate cu creativitate şi eficienţă.

"Cu toate că rezultatele financiare nu sunt deloc de neglijat, cel mai mult mă bucură faptul că grupul nostru a reuşit, datorită profesionalismului fiecărui coleg, să îşi menţină nivelul ridicat al calităţii serviciilor livrate. Concluzia vine în urma feedback-urilor primite pe parcursul anului de la absolut toţi clienţii. Am fost declaraţi profesionişti, dedicaţi, de încredere, constanţi, pe deplin implicaţi. Într-o industrie în care bună parte din activitate stă sub semnul neprevăzutului, al subiectivismului şi al acţiunilor stabilite cu constrângeri de timp si de bugete, aceste calificative comunicate la unison de clienţi sunt impresionante, fără nicio urmă de exagerare," a declarat Ionuţ Curtean, CEO-ul Grupului Highlight.

Pe lângă proiectele din sfera comercială, grupul Highlight a susţinut şi sponsorizat şi în 2024 o serie de evenimente şi de cauze care se aliniază valorilor agenţiei, precum: Triada MTB, pe Sorin Oprea, în expediţia de parcurgere a traseului Annapurna, Nepal şi a fost alături de Fundaţia Regală Margareta a României în cadrul proiectului "Tinere Talente" care susţine şi promovează tineri artişti talentaţi din familii cu venituri mici.

2025: Anul de menţinere şi de eficientizare pentru grupul Highlight

Grupul Highlight începe anul 2025 cu o echipă reunită de peste 45 de profesionişti pasionaţi de comunicare şi BTL, care abordează fiecare proiect cu pasiune, înţelegerea nevoilor clienţilor, dorinţa de a rezolva orice posibile impedimente şi de a găsi mereu cele mai eficiente soluţii.

În acelaşi timp, proiectele aflate în derulare precum şi cele deja setate în calendarul acestui an, alături de cele potenţiale sau în curs de confirmare, fac ca managementul Highlight să fie convins că 2025 va fi la rândul său un an plin de proiecte interesante, curajoase şi care vor pune încă o dată în valoare abilităţile şi profesionalismul care definesc fiecare highlighter.

"Suntem în punctul în care ne putem considera aşezaţi din toate punctele de vedere: echipă, clienţi, financiar, resurse proprii. După 8 ani de creştere şi dezvoltare a business-ului, a venit momentul să ne bucurăm de toate aceste rezultate. Prin urmare obiectivul principal al ambelor agenţii va trece din creştere în menţinerea şi eficientizarea nivelului actual. Suntem recunoscători tuturor membrilor echipelor agenţiei şi ştim că lor le datorăm succesul Highlight. Ne considerăm o echipă mare şi frumoasă, tocmai de accea în 2025 ne vom concentra prioritar în a identifica acele soluţii care să ne permită menţinerea activităţii la acelaşi standard, dar cu un nivel de presiune cât mai redus şi implicit cu o bucurie cât mai mare" a adăugat Ionuţ Curtean.

Pe lângă obiectivele financiare şi de business, grupul Highlight îşi propune ca, în 2025, să dezvolte suplimentar investiţiile în inovaţii şi activităţi complementare, precum şi cele dedicate dezvoltării competenţelor membrilor echipelor celor două agenţii.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

30 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7849
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2707
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9466
Gram de aur (XAU)Gram de aur427.4000

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb