CUSHMAN & WAKEFIELD ECHINOX: PUPA deschide trei magazine mono-brand în locaţiile AFI din Bucureşti, Ploieşti şi Braşov

G.U.
Companii #Construcţii / 23 noiembrie 2020

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Brandul italian de produse cosmetice PUPA, prezent în România din 2015 printr-o reţea de şase magazine situate în patru oraşe, deschide trei magazine noi în cadrul centrelor comerciale AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, AFI Palace Ploieşti şi AFI Palace Braşov, ca urmare a unui acord de închiriere intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.

Deschiderea celor trei noi magazine a fost programată de-a lungul lunii noiembrie, unitatea din AFI Palace Cotroceni fiind deja operaţională.

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "În ciuda contextului actual extraordinar pe care segmentul de retail, şi în special retailerii de fashion şi produse cosmetice, îl traversează, ne bucurăm că am putut reprezenta PUPA Milano în finalizarea unui parteneriat important pentru proiectele din portofoliul AFI Europe. Deschiderea simultană a 3 magazine în această perioadă dificilă consemnează faptul că România rămâne în continuare atractivă şi oferă oportunităţi bune de dezvoltare pe termen lung pentru retaileri."

Prin cele trei magazine noi, PUPA îşi face intrarea în două oraşe noi din România, şi anume Braşov şi Ploieşti, acoperind totodata întreg portofoliul de retail al AFI Europe, format din cele trei centre comerciale cu o suprafaţă închiriabilă cumulată de aproximativ 180.000 metri pătraţi.

Andrea Conti, International Business Development Manager, Pupa Milano România, a declarat: "PUPA nu se opreşte! Urgenţa sanitară ne supune pe toţi la grea încercare, însă compania italiană de cosmetice nu şi-a pierdut speranţa şi dorinţa de a împărtăşi frumuseţea în deplină siguranţă. PUPA este sinonimul excelenţei italiene şi aduce cu sine toată determinarea şi pasiunea simbolizate de roşul aprins, culoarea reprezentativă a companiei. Un roşu care a rămas emblema companiei şi care nu putea să lipsească din cele 3 magazine monobrand unice din România."

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb