Marca de lubrifianţi CYCLON, aduce pe piaţa de profil din România cele mai noi produse lansate în acest an în unităţile de producţie LPC din Aspropyrgos, Grecia, venind şi cu o nouă viziune de business propusă de noul Director General al Cyrom Petrotrading - CYCLON Lubricants România, Ovidiu Bălan, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Cu o experienţă de peste 15 ani în poziţii de top management în unele dintre cele mai importante companii din industria automotive din România, Ovidiu Bălan impune o direcţie concentrată a mărcii CYCLON în România, care are în vedere recuperarea deficitului produs de scăderile din piaţă cauzate de pandemia de COVID-19 şi impunerea pe piaţă a viitoarei generaţii de produse pe bază de unsori şi lubrifianţi CYCLON.
"Pandemia de COVID-19, în special, a influenţat modele de consum la nivel mondial, ducând la blocaje în producţia şi circulaţia mărfurilor şi persoanelor. Acest lucru a determinat o variabilitate severă în aprovizionarea cu materii prime, furnizarea de servicii de transport şi cererea utilizatorului final, necesitând astfel o schimbare a cadrelor de operare pentru a minimiza impactul", a precizat Ovidiu Bălan, Director General al Cyrom Petrotrading - CYCLON Lubricants România. "La nivelul ţării noastre, am identificat oportunitatea de a oferi calitate înaltă şi produse standardizate, extrem de competitive, la preţuri accesibile, acoperind astfel nevoile largi ale unei reţele de clienţi în continuă creştere. Piaţa produselor din categoria produselor de tip unsori, de exemplu, este în creştere şi se preconizează că va depăşi sectorul lubrifianţilor în anii următori. Pe acest segment, în care CYCLON are una dintre cele mai bune evoluţii cu noile sale produse, se observă o creştere mai rapidă şi mai substanţială - mai ales că sectorul electromobilităţii prinde ritm", a mai precizat acesta.
În momentul de faţă, CYCLON include următoarele game de produse:
• Magma: lubrifianţi pentru autoturisme
• Granit: lubrifianţi pentru camioane şi vehicule grele
• Lava: lubrifianţi pentru motociclete şi motoare exterioare
• Gear: lubrifianţi pentru sistemele de transmisie (automat şi mecanic)
• Industrial: lubrifianţi pentru aplicaţii industriale
• Marine: lubrifianţi pentru aplicaţii marine
• Greases (Innova & Premus): unsori pentru o gamă largă de aplicaţii
• Produse speciale (îngrijire auto): produse auto complementare (lichide de răcire, detergenţi, AdBlue etc.), majoritatea dintre acestea fiind deja prezente şi pe piaţa din România.
Marca CYCLON este bine cunoscută în Grecia, datorită prezenţei sale îndelungate pe piaţă, a funcţionării benzinăriilor sub numele de marcă CYCLON şi a prezenţei în motorsport. La nivel internaţional, CYCLON este un brand în curs de dezvoltare, care urmăreşte să înfiinţeze o reţea de reprezentanţi puternici şi stabili şi să creeze o imagine de brand bazată pe echitate şi sustenabilitate.
"În România CYCLON a stabilit o cooperare sănătoasă cu agenţii locali, ţinta fiind de a creşte atât pe piaţa tradiţională de lubrifianţi, cât şi pe cea de unsori. Alături de filialele LPC din Bulgaria şi Serbia, România este un pilon important de creştere al mărcii CYCLON în Balcani", a încheiat Ovidiu Bălan.
Potrivit sursei citate, noua generaţie de produse CYCLON va fi lansată în luna decembrie a acestui an, la tâgul internaţional de la Dubai.