Pornind de la mesajul transmis de logo-ul ELMAS, se poate intui clar în ce zonă de activitate şi în ce piaţă se poziţionează compania braşoveană ELMAS SRL.
Logo-ul grafic este compus din două săgeţi orientate în sus şi în jos, între ele aflându-se cuvântul ELMAS, reprezentat într-o grafică clară şi personalizată. Sub logo este scris simplu INSTALAŢII DE RIDICAT.
De fapt, cuvântul ELMAS este alcătuit conceptual, fiecare literă reprezentând produsele fabricate şi comercializate de companie:
E= elevatoare
L= lifturi
M= macarale industriale
A= ascensoare
S= stivuitoare.
Compania privată a luat fiinţă în 1990 având în componenţă 12 asociaţi cetăţeni români şi capital 100% privat românesc, iar pe măsură ce s-au creat parteneriatele şi direcţiile de business, s-au conturat viziunea, valorile şi personalitatea viitorului brand ELMAS. În consecinţă, în anul 1995 a fost realizat logo-ul de companie şi marca a fost înregistrată. În decursul timpului ELMAS, prin resurse unice şi personale, a livrat produse de calitate apreciate de clienţii din piaţa de profil.
Astfel compania este percepută atât în ţară cât şi peste hotare în mod pozitiv, având o continuă ascensiune, fiind aliniată la tehnologii moderne şi o resursă umană de calitate.
Brandul ELMAS transmite principalele valori ale companiei şi se regăseşte în toate mediile de comunicare ale acesteia cu clienţii şi colaboratorii săi. Recunoaşterea calităţii produselor ELMAS din partea clienţilor, a unor organisme de specialitate şi asociaţii profesionale acreditate, nu a întârziat să apară.
Prin urmare, trei ani consecutiv compania braşoveană a obţinut premii la categoria "Lifturi Speciale", din cadrul concursului internaţional "Project of the Year" , organizat de revista de specialitate Elevator World din SUA, confirmând promisiunile brandului ELMAS.