"Deutsche Telekom" a vândut T-Online.de, cel mai mare portal de internet în limba germană, companiei de publicitate outdoor "Stroeer", pentru 300 de milioane de euro (333 de milioane de dolari), transmite DPA, conform Agerpres.
"Deutsche Telekom" va păstra adresele de tipul somebody@t-online.de, care sunt folosite de un mare număr de germani pentru email-uri. T-Online este cel mai mare furnizor de servicii online (ISP) din Europa.
Tranzacţia urmează să fie finalizată în trimestrul al patrulea din 2015 şi va include, totodată, înstrăinarea "Interactive Media", divizia de vânzări de publicitate a "Deutsche Telekom", cea mai mare companie de telecomunicaţii din Europa.
Tranzacţia urmează să fie supusă spre aprobare autorităţilor de reglementare. Analiştii estimează că vânzările anuale ale T-Online.de se ridică la 100 de milioane de euro.
Profitul trimestrial al "Deutsche Telekom" a depăşit estimările analiştilor, datorită majorării numărului de clienţi în Germania şi deprecierii euro, care a sporit câştigurile înregistrate de "T-Mobile", divizia de telefonie mobilă din SUA. "Deutsche Telekom" deţine 66% din acţiunile "T-Mobile US", a cărei valoare de piaţă se ridică la aproximativ 31,5 miliarde de dolari. "T-Mobile" a depăşit "Sprint" Corp. în trimestrul doi din 2015, devenind al treilea operator de telefonie mobilă din SUA după numărul de clienţi.
Profitul ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare a crescut cu 13% în trimestrul doi din 2015, la 5,03 miliarde de euro, în timp ce analiştii aşteptau 4,94 miliarde de euro..