Daas România, furnizor de servicii şi echipamente pentru industriile HoReCa şi retail alimentar, a încheiat primul semestru cu afaceri de 38,6 milioane de lei (8,8 milioane euro), în creştere cu 47% faţă de aceeaşi perioa-dă din 2011, evoluţie determinată de dezvoltarea pieţei de retail.
Anul trecut, la finalul primului semestru, Daas a înregistrat vânzări totale de circa 6 milioane euro. "Creşterea e susţinută în continuare de proiectele din retail, pe fondul dezvoltării pieţei în 2012 şi de majorarea cotei noastre de piaţă pe acest segment de la 32 la 34 de procente", a declarat într-un comunicat Daniel Mocanu, director general şi acţionar majoritar al companiei.
Compania a realizat în această perioadă proiecte pentru magazine noi sau remodelări Billa, Mega Image, Cora, Auchan, Carrefour, Lidl, Kaufland, iar pentru industria Horeca are finalizate şi în desfăşurare proiecte pentru o serie de clienţi din Bucureşti şi din ţară, precum Hotel Doubletree by Hilton Oradea, Hotel Europa Royale Bucureşti, Complex Vila 23 Snagov, Fabrica Spring Time, restaurantele Pizza Hut şi Domino's, remodelări Lukoil, o serie de restaurante din Palas Mall Iaşi, Hotel Oltul Băile Tuşnad, Hotel Prezident Olăneşti.
"Ţinând cont de rezultatele din primul semestru şi de informaţiile care vizează activitatea noastră pentru al doilea semestru, suntem încrezători că vom atinge ţinta de 25 milioane euro pe care ne-am stabilit-o pentru anul acesta", a adăugat Mocanu.
Daas a dezvoltat începând cu anul 2007 propriul sistem de monitorizare al instalaţiilor frigorifice din magazinele de retail, oferind în prezent clienţilor monitorizare în regim non stop.