Compania de curierat expres şi logistică DHL Express România a lansat un Program de Fidelitate pentru clienţi, se arată într-un comunicat trimis redacţiei.
La prima expediere efectuată într-un sediu DHL SERVICEPOINT, clienţilor li se prezintă programul de fidelitate şi, în urma completării unui formular, aceştia primesc Cardul de Fidelitate.
Cardul oferă posesorilor reduceri suplimentare faţă de tarifele standard, care se pot cumula cu alte campanii în derulare.
Programul de fidelitate are ca obiectiv creşterea numărului de expedieri efectuate în cele 25 de centre de expedieri existente la nivel naţional cu peste 20 % până la sfârşitul anului.
Daniel Kearvell, Managing Director DHL Express România, menţionează: "Programul recent lansat demonstrează preocuparea continuă a DHL Express România faţă de clienţii săi. Estimăm că toţi clienţii centrelor de expedieri DHL Service Points vor aprecia reducerile şi avantajele oferite de acest card de fidelitate şi suntem încântaţi să putem susţine cererea tot mai mare pentru serviciile DHL în România".
DHL Express România a inaugurat, luna trecută, primul centru de expedieri expres din ţara noastră, în incinta Băneasa Shopping City.