DIRECTORUL DACIA:  Luptăm cu prioritate împotriva invaziei maşinilor second-hand pe şoselele României

I.D.
Companii / 17 octombrie 2019

Luptăm cu prioritate împotriva invaziei maşinilor second-hand pe şoselele României

A doua prioritate a companiei Automobile Dacia după problema lipsei autostrăzilor este lupta împotriva maşinilor cumpărate la mâna a doua care au invadat şoselele din România, a declarat joi directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, Christophe Dridi.

"Industria auto reprezintă 14% din PIB-ul României şi 26% din exploatări, deci putem vorbi despre o adevărată industrie auto în România. Am fost întrebat care sunt priorităţile industriei auto din România, iar la Automobile Dacia avem patru priorităţi: prima este infrastructura rutieră, în mod clar. A doua prioritate este lupta împotriva invaziei maşinilor cumpărate la mâna a doua în România. Maşinile second-hand au invadat străzile din România", a declarat directorul general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, în cadrul unei reuniuni dedicate viitorului Europei şi al economiei româneşti.

Acesta a subliniat că problema autostrăzilor din România nu se limitează la lipsa tronsonului Piteşti-Sibiu, ci este nevoie de construirea de autostrăzi către frontiera vestică, pentru conectarea cu Europa Occidentală.

"Întorcându-mă la problema infrastructurii: este interesant faptul că atunci când vorbim despre infrastructură vorbim doar despre autostrada Piteşti-Sibiu. Este normal şi e corect, dar să vă spun cum arătau lucrurile când am venit în România, în 2016. Atunci am fost numit managerul fabricii de la Mioveni şi împreună cu echipa mea am vrut să mergem în afara uzinei, ca să vedem care este situaţia, care sunt priorităţile principale, şi întrucât digitalizarea era extrem de importantă pentru mine şi întrucât auzisem că Bosch cu fabrica din Cluj-Napoca erau cei mai buni, ne-am spus că trebuie să îi contactăm şi am mers la ei. Dar când eşti la Mioveni şi vrei să mergi la Cluj ai parte de o surpriză - mi-am spus că este imposibil: 'Acesta este drumul către Europa de Vest?' M-a surprins această situaţie, deoarece majoritatea afacerilor noastre de aici din România presupun legături cu Europa de Vest", a subliniat Christophe Dridi.

Directorul Automobile Dacia a confirmat că este mereu în postura de a face presiuni constante pentru construirea autostrăzii Piteşti-Sibiu.

"Da, autostrada Piteşti-Sibiu este extrem de importantă şi trebuie să ne axăm pe dezvoltarea sa. Facem mereu presiuni peste presiuni pentru Piteşti-Sibiu", a precizat Dridi.

Opinia Cititorului ( 4 )

  1. Dle Dridi, in timp ce "lupta" pentru o mai buna infrastructura este laudabila, cu " lupta împotriva invaziei maşinilor cumpărate la mâna a doua" va rog sa va vedeti lungul nasului. Sa stiti ca nu avem vreun fetis cu masinile second-hand, ci o facem din ratiuni economice; cu un MBA de la INSEAD sunt sigur ca va veti da seama pana la urma.

    Daca vreti cu adevarat sa faceti ceva, sa "luptati", cresteti atractivitatea (economica a) masinilor produse de dumneavoastra; dar nu facand lobby pentru a se introduce o taxa "de poluare"/"de prima inmatriculare". Si/sau lucrati la a creste nivelul de trai al locuitorilor; puteti incepe cu angajatii dumneavoastra, apoi cu cei ai furnizorilor. Ambele sugestii se potrivesc mai bine cu fisa dumneavoastra a postului si cu calitatea dumneavoastra de oaspete in tara noastra. 

    Iar in legatura cu termenul de a lupta, ati ales un termen prost, sau v-a fost tradus prost. Implica sau introduce violenta intr-o chestiune sensibila, cum este de multe ori traiul cu sau in preajma saraciei.

    In concluzie apelez la intelepciune clasicilor contemporani, check yo self before you wreck yo self. 

    1. Nu este adevarat. Cand dai 2000e pe un cazan nemtesc pe care apoi mai platesti apoi cateva sute de euro in niste schimburi de piese. Iar apoi in fiecare an iei ITP-ul cu spaga, cu mita, ilegal, penal, ca un interlop.... Asta cum se cheama? Ca daca ai repara masina sa iei ITP-ul corect, atunci te costa cu totul mai mult decat o Dacia corecta, onesta si noua.

      Adica dl Dridi ne considera si prosti, nu doar saraci?!

      Sunt sigur ca ne crede prosti, dar nu ne crede astfel din cauza rationamentelor noastre economice sau lipsa lor. Ci e doar inganfat si nesimtit; doar astfel poti face astfel de comentarii intr-o tara gazda (chiar si fiind juste argumentele tale). 

      Dar revenind la rationamentul tau ce ar trebui sa-l justifice pe dl Dridi, nu il consider corect. Dacia Logan, cea mai ieftina din gama, costa cam 9.000 Euro (asta daca vrei sa-ti dea mai mult de un scaun si-un volan); si asta nu e varful de gama. Cazanul de care aduci aminte, chiar si daca "bagi in el" restul de pana la 9.000 Euro tot ramane o varianta mai buna, din perspectiva calitatii constructiei si a subansamblelor, din perspectiva fiabilitatii si, nu de neglijat, din perspectiva dotarilor. 

      Iar rationamentul tau mi se mai pare gresit din cauza concluziei la care duce, cum ca masinile la mana a doua (sau dupa un numar relativ mic de ani, presupun 4-5, chiar 10) sunt fara de valoare si trebuie inlocuite. Nu este asta o risipa? Nu este un rationament economic al resurselor gresit? 

      Nici nu ma ating de fanteziile cu interlopi... I'm too old, I'm too tired, I'm too fucking blind.

      Si sa explic si gluma comentariului initial: dl Dridi sa-si vada de treaba lui, chiar efectiv de treaba lui (i-am si sugerat cu ce sa inceapa) si declaratiile de acest tip sa le tina pentru el. Nu se cade. 

      Drumurile sunt pline de cazane de pe care cad tablele, rotile. Sunt masinile de 2000 e. La ele se refera seful Daciei, nu la masinile sh de 9000 e care pot lua ITP-ul corect.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

10 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9742
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5050
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3163
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9016
Gram de aur (XAU)Gram de aur362.8761

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb